تسنیم گزارش داد: رئیس اتحادیه طلا و جواهر به مردم توصیه کرد از خریدهای هیجانی در بازار طلا بخصوص طلای خام و آبشده پرهیز کنند.

آیت محمد ولی در خصوص وضعیت خرید و فروش سکه و طلا در بازار آزاد،‌ اظهار داشت: خرید و فروش در بازار انجام می شود ولی نه به آن شکل که چشم گیر باشد.

طلا

وی با بیان اینکه تب خرید سکه فروکش کرده است، افزود: مردم اما باید هوشیار باشند و از خریدهای هیجانی در بازار طلا بخصوص طلای خام و آبشده پرهیز کنند.

رئیس اتحادیه طلا به مردم توصیه کرد در صورتی که قصد سرمایه گذاری دارند به سراغ خرید مصنوعات طلا بروند و اگر اطلاعات کافی ندارند وارد خرید طلای خام نشوند.

محمد ولی با بیان اینکه سود خرید طلای خام برای کسانی است که سالهاست در این کار هستند و آگاهی کافی را دارند، تصریح کرد: اما عده ای از مردم که اطلاعات کافی در این حوزه ندارند به نیت سود بیشتر وارد این بازار می شوند ولی از آنجایی که سود این بخش منطقی نیست، گاها با ضرر و زیان مواجه می شوند.

 

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    15 0
    توصیه ات بشدت اشتباهه چرا که هزینه اجرت نداره طلای خام. وقتی داری توصیه میکنی نباید صنفی و‌جانبدارانه حرف بزنی چون اسم این‌ کار خوب نیست
    • بی نام A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      8 0
      دقیقا درست میگی ایشون صرفا میخواد 30 درصد هزینه اجرت و مالیات بر ارزش افزوده را به جیب هم صنفان خودش بریزه. سکه مطمئن تر هست
  • سروری A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    5 0
    مصنوعات طلا گران هست حداقل هر گرم طلای ساخته شده 50 درصد گرانتر از طلای خام واب شده هست. به جای این حرفهای غیر منطقی و کارشناسی کاری کنید مردم طلای اب شده و خام و شمش را مطمئن بخرند.