در روز پنجشنبه 24 اسفند، آتش زدن حکم بقایی در مقابل سفارت انگلیس بازدید زیادی داشت. خبرهایی هم درباره کار جالب شریعتمداری برای حمایت از پوشاک ایرانی و سوالی درباره سرنوشت «گلشیفته» پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، آتش زدن حکم بقایی در مقابل سفارت انگلیس از سوی مشایی پر بازدید شد. سعید جلیلی دستور انتقال بازداشتی‌های ۸۸ به کهریزک را داده بود هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. گام نخست خبرگان برای انجام مأموریت رهبری نیز پرخواننده شد.

در سرویس اقتصاد، خبر کار جالب شریعتمداری برای حمایت از پوشاک ایرانی پربیننده شد. کدام بازارها سال آینده پرسود هستند؟ توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. فروش خودرو‌های خارجی ۶۰ میلیون زیر قیمت کارخانه دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، تلخی چهارشنبه‌سوری برای الناز شاکردوست کلیک زیادی خورد. پولدار شدن پیرزن مستمری‌بگیر با فروش یک سفال دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. بسیاری نیز خواستند بدانند سرنوشت «گلشیفته» چه خواهد شد؟

در سرویس جامعه، اختلاس چندین میلیاردی توسط حمید بقایی پربازدید شد. خبر صدور رای قصاص پزشک تبریزی توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین پاسخ نجفی به استعفایش با خواندن شعر مولانا کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، واکنش توئیتری سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات ظریف از پربازدیدترین خبرهای امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری با عنوان ابراز ناراحتی سفیر انگلیس از پایان ماموریت در ایران کلیک کردند. بیانیه روسیه در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر انگلیس دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، جو بد روزنامه‌های قطری علیه طارمی پرخواننده شد. در ادامه، خبر سیل پیشنهادهای هیجان انگیز انگلیسی برای ستاره تیم‌ملی ایران مورد توجه قرار گرفت. تصمیم منصوریان باعث دلخوری شفر از کی‌روش هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، متلک تصویری به مانده حساب آخوندی مورد توجه قرار مخاطبان قرار گرفت.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =