رئیس هیات تیراندازی استان گفت : نخستین باشگاه تیراندازی به اهداف پروازی چهارمحال و بختیاری تا پایان مهر امسال در شهرستان لردگان آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مریم سلطانی رئیس هیات تیراندازی استان در بازدید از باشگاه تیراندازی شفق لردگان و در نشست صمیمی با جمعی از تیراندازان این شهرستان افزود: ورزش تیراندازی در چهارمحال و بختیاری از مقبولیت عمومی برخوردار است و زیرساخت‌های موجود همچون سالن تیراندازی چندمنظوره و باشگاه در حال ساخت تیراندازی به اهداف پروازی در شهرستان لردگان، نشان از علاقه‌مندی مردم این خطه به تیراندازی دارد و نویدبخش توسعه مطلوب این رشته ورزشی در این شهرستان است.


سلطانی پیشرفت فیزیکی مجموعه تیراندازی اهداف پروازی شفق لردگان را به‌عنوان نخستین باشگاه تیراندازی استان مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با بهره‌برداری از این فضای ورزشی می‌توان برای اجرای برنامه‌های استعدادیابی و برگزاری مسابقات استانی در این شهرستان برنامه‌ریزی نمود.


وی در ادامه با اشاره به وجود پنج سالن تیراندازی چندمنظوره در شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، کیار، فارسان و اردل تصریح کرد: سالن تیراندازی لردگان در مقایسه با دیگر سالن‌های موجود در شرایط مناسبی برای آغاز عملیات تجهیز به سر می‌برد که با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی فعالیت رشته‌های تیراندازی تفنگ و تپانچه هم در لردگان رونق می‌گیرد.


سلطانی بر لزوم سرعت بخشی به برنامه‌های اجرایی هیئت تیراندازی شهرستان تأکید کرد و گفت: در صورت واگذاری سالن چندمنظوره تیراندازی لردگان به بخش خصوصی تا پایان شهریور امسال، امکان بهره‌مندی از بسته حمایتی فدراسیون تیراندازی هم برای تجهیز هرچه بهتر سالن وجود دارد.


رئیس هیات تیراندازی استان در پاسخ به درخواست تیراندازان برای افزایش سهمیه فشنگ و خرید اسلحه ورزشی یادآور شد: کمبود تجهیزات از عمده‌ترین مشکلات موجود در حوزه ورزش تیراندازی استان است که پیگیری‌ها برای رفع این مشکلات با همکاری اداره ورزش و جوانان استان و فدراسیون تیراندازی در حال انجام است و در صورت جذب اعتبارات موردنیاز، با توجه به آمار بیمه‌شدگان تیراندازی هر شهرستان برای تجهیز هیئت‌های شهرستانی اقدام می‌شود.


مدیر مجموعه تیراندازی اهداف پروازی شفق لردگان هم در ادامه این نشست گفت: عملیات ساخت این مجموعه از سال 1390 با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینی به وسعت یک هکتار واقع در منطقه برآفتاب شیرانی شهر لردگان آغازشده است.


البرز محمودی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از دو میلیارد ریال برای اجرای عملیات خاک‌برداری، تسطیح و احداث ساختمان اداری و خوابگاهی باشگاه تیراندازی شفق لردگان هزینه شده است، افزود: این مجموعه با صرف مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیارد ریال دیگر تا پایان مهر امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

شماره معکوس برای افتتاح نخستین باشگاه تیراندازی چهارمحال و بختیاری

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =