مهمانی با حضور صداپیشه جناب‌خان و کمدین «خندوانه» در «سوغات جنگل»

ویژه برنامه «سوغات جنگل» در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» به تهیه کنندگی محمدجواد عبدالرحمانی که چند ماهی است از شبکه ۲ سیما پخش می شود به مناسبت ایام عید نوروز با ویژه برنامه ای ١١ قسمتی روی آنتن می رود.

در این ویژه برنامه هر شب یکی از چهره های سینما و تلویزیون و یا قهرمان هایی از عرصه ورزش مهمان عروسک نادر می شوند.

محمد بحرانی، گیتی خامنه، علی مشهدی، پرستو صالحی و یوسف کرمی قهرمان تکواندو بخشی از مهمانان این ویژه برنامه خواهند بود.

«سوغات جنگل» از یک فروردین، شنبه تا چهارشنبه هر هفته روانه آنتن شبکه ۲ سیما می شود. همچنین در آستانه پخش این ویژه برنامه از تیزر آن نیز رونمایی شد.

امیر سلطان احمدی کارگردانی هنری، عمار باستان فرد و داریوش کفایتی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی، نیوشا صدر و امیرسلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» آمده است: طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده ای سه نفره می شود و همین مساله آغازگر ماجراهایی برای آن ها است... .

سایر عوامل «سوغات جنگل» عبارتند از مجری طرح: علی عبدالرحمن، مدیر تولید: مرتضی افضلی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: صادق اسفندیاری ارشاد، مدیر تصویربرداری: رضا مقصودی، تصویر برداران: مصطفی عبدی، پوریا بیات، صدابردار: فرهاد امامی، تدوین: مهشاد امیری و سهیلا موسوی، مدیر تدارکات: علی اکبر بنی اردلان، طراح صحنه و دکور: امیر بنایی، طراح لباس: مهرنوش بلمه، طراح گریم: حمید پور سیفی، آهنگساز: کیوان کیارس و ... .

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =