۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

مهر نوشت؛ رقابت‌های اسکیت انتخابی استان قم در سالن هاجر برگزار شد و برترین‌های اسکیت پسران و دختران قم مشخص شدند.

مسابقات انتخابی اسکیت استان قم برای شناسایی نفرات برتر راه یافته به مسابقات کشوری از سوی هیئت اسکیت استان قم برگزار شد و شرکت کنندگان در ۲ بخش پسران و دختران به صورت مجزا با هم به رقابت پرداختند.

در این مسابقات که روز جمعه با حضور ۳۵ ورزشکار در ۵ رده سنی درسالن هاجر برگزار شد دختران اسکیت باز در بخش اسکیت فری استایل یا اسپیداسلالوم در ۵ رده سنی با هم رقابت کردند تا نفرات برتر، ترکیب تیم منتخب اسکیت بانوان قم را تشکیل دهند.

در این مسابقات در رده سنی اول، پریانیک ابدی، در رده سنی دوم یاس عسگری، در رده سنی سوم پارمیدا مردانی، در رده سنی چهارم، مهتاب عبدالملکی و در رده سنی نوگلان مبینا گراوند عناوین برتر را به دست آوردند.

همچنین در مسابقات بخش پسران که با حضور ۳۰ اسکیت باز در همین سالن سرپوشیده برگزار شد در رده سنی متولدین زیر ۹۰، محمد صالح گوینی اول شد و در رده سنی متولدین سال‌های ۸۸ و ۸۹ علیرضا مرادی به مقام اول دست پیدا کرد.

در رده سنی متولدین ۸۶ و ۸۷ سهیل عسگری به مقام قهرمانی رسید و در رده سنی متولدین ۸۴ و ۸۵ سروش انصاری و صدرا سرمیلی به طور مشترک به مقام نخست دست یافتند. ارتین اسعدی در رده سنی متولدین ۸۲ و ۸۳ صاحب عنوان نخست شد و سجاد اسلامی قهرمان رده سنی متولدین کمتر از سال ۸۱ شد.

نفرات برتر این رقابت‌ها جوایز خود را در حاشیه برگزاری همایش همگانی اسکیت قم در پیست اسکیت بوستان علوی قم که روز جمعه ۳۱ فروردین برگزار شد دریافت کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =