مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام تروریستی در اهواز گفت: قطعا نیروهای امنیتی ما دمار از روزگار مابقی تروریست ها در می آورند و در هر سوراخ موشی باشند، آنها را بیرون می کشند و به سزای اعمال شان می رسانند.

منصور حقیقت پور در واکنش به اقدام تروریستی امروز اهواز که هنگام رژه‌ نیروی‌های مسلح انجام شد، به خبرآنلاین گفت: بنا بر اطلاعاتی که گرفتیم تعدادی از تروریست ها کشته شدند.

وی با بیان اینکه قدر مسلم و با قاطعیت می توان بیان کرد که مربع فساد و تباهی آمریکا، انگلیس، عربستان و اسرائیل پشت اقدام تروریستی اهواز هستند، افزود: در تمام تحرکات ضد امنیتی به ویژه اقداماتی که در پوشش اقلیت های قومی رخ می دهد، تولید فکر با انگلیس و آمریکا، طراحی ها با اسرائیل و تأمین مالی و تدارکاتی با عربستان است.

مشاور امنیت ملی رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: عربستان، اسرائیل، انگلیس و آمریکا به خیال خام فکر کردند که اگر دو تروریست در لباس نظامی از درون یک پارک بیرون بیایند و به سمت مردم شلیک کنند به امنیت ایران ضربه زدند، در حالی‌که این طور نیست.

وی ادامه داد: همانطور که گفتم تعداد قابل توجهی از این تروریست ها به درک واصل شدند و قطعا نیروهای امنیتی ما دمار از روزگار مابقی تروریست ها در می آورند و در هر سوراخ موشی باشند، آنها را بیرون می کشند و به سزای اعمال شان می رسانند.

منصور حقیقت پور

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم یادآور شد: حتما ترامپ هنگام نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل با اشاره به اتفاق اهواز، این حرف را نشخوار خواهد کرد و می گوید «این اتفاق نشانه ای از نارضایتی و ناامنی در ایران بود» اما ترامپ کورخوانده است.

وی افزود: نیروهای مسلح در هزاران نقطه کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه رفتند حالا چند دیوانه در اهواز سنگی به چاه انداختند که حتما دودش به چشم خودشان خواهد رفت و این منتج به آن خواهد شد که تمام مزدوران عربستان و اسرائیل در خوزستان شناسایی و مورد ضربه نیروهای امنیتی قرار بگیرند.

حقیقت پور درباره نگاه مردم ایران به اقدام تروریستی اهواز اظهار کرد: حتما مردم اهواز و کل ملت ایران امروز با حاکمیت، روحانیت و انقلاب انسجام خود را بیشتر و یک صدا این اقدام را محکوم می کنند.

گفتنی است صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح چند تروریست به سمت مردم و نیروهای رژه رونده تیراندازی کردند که در پی آن تعدادی از هموظنان شهید و مجروح شدند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ahmad IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    2 0
    باسلام. می دانم که احتمالا" نظر من را درج نمی کنید. مثل همیشه فکر نمی کنم هیچ انسان آزاده ایی عملیات کثیف تروریستها را در اهواز یا هر نقطه ایی از جهان تایید کند. دشمن همیشه در کمین است و کشور ماهم دشمنان زیادی دارد. بنابراین ما باید همیشه هشیار باشیم. فکر نمی کنم در هیچ کشوری لباس نظامی به راحتی در فروشگاهها عرضه شود و هر فردی با هر انگیزه ایی بتواند آزادانه آنها را خریداری نموده واستفاده کند. این یک نقطه ضعف امنیتی است. چرا خیاط خانه های پادگانهای نظامی و انتظامی خود نسبت به عرضه این لباسها اقدام نمی کنند؟ این لباسها ارزش معنوی دارند و باید مانند اسلحه که طبق قوانیین خاصی به افراد ذیصلاح تحویل داده می شود به نظامیان تحویل داده شده و پس از اتمام ماموریت از آنها گرفته شود.