ایسنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی،گفت: محدودیت یک طرفه شدن محور کرج ـ چالوس امروز تا اطلاع ثانوی اجرایی نمی‌شود.

سرهنگ نادر رحمانی ، اظهار کرد: محدودیت یک طرفه شدن محور کرج ـ چالوس امروز تا اطلاع ثانوی اجرا نمی‌شود اما از ساعت 14 امروز(شنبه) محور هراز در شرق استان تهران از سمت رودهن برای تردد کلیه وسایل نقلیه ممنوع بوده و از ساعت 16 بعدازظهر امروز(شنبه) نیز تردد وسایل نقلیه از آب اسک به سمت تهران به صورت یک طرفه به منظور تخلیه بار ترافیکی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بار ترافیکی محور هراز در محدوده نارجستان آمل به تهران نیمه سنگین بوده و بار ترافیکی جنوب به شمال کرج ابتدای محور تا کیلومتر چهار نیز سنگین است. همچنین ترافیک در محور قزوین _رشت محدوده رودبار نیمه سنگین بوده و محورهای رشت_قزوین و قزوین _تهران نیز پرحجم است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: ترافیک در دو محور رفت و برگشت قم _ تهران و تهران_ قم ، در محورهای مشهد_ ملک‌آباد، مشهد_ چناران در مسیرهای رفت و برگشت و محور فیروزکوه در مسیرهای جنوب به شمال و شمال به جنوب نیز پرحجم و روان است.

رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر مداخلات جوی مشاهده نمی‌شود، گفت: ترافیک در استان آذربایجان شرقی و محورهای تبریز _ آذرشهر، تبریز _مرند، تبریز _میانه و در استان اصفهان و محورهای اصفهان _ دلیجان، اصفهان_کاشان پرحجم و همچنین در محورهای اصفهان _شیراز، بوشهر_شیراز، بندرعباس _شیراز نیز پرحجم است.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =