وصیت نامه ۸۰۰۰ شهید همدان در ۲۱ جلد کتاب منتشر می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: وصیت نامه 8000 شهید استان همدان در 21 جلد منتشر می شود که هفت جلد آن تاکنون چاپ شده و 14 جلد آن نیز در نوبت چاپ قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ ناصر عارف در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: تاکنون بیش از 150 هزار سند، عکس، وصیت نامه، نوار، صوت، تصویر و دل نوشته شهیدان استان همدان جمع آوری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: هم اکنون سه هزار و 300 فرزند شهید و جانباز در استان همدان جویای کار هستند.

وی افزود: ایثارگران ما از حداقل خدمات برخوردارند و تکریم آنها وظیفه عمومی است چرا که امنیت و آسایش امروز خانواده های ما مرهون رشادت و جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

عارف اظهار داشت: استان همدان 3 درصد ایثارگران کشور را در اختیار دارد که این امر به نسبت جمعیت استان نشان دهنده آن است که همدان یکی از استان های موثر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بوده است.

وی با یادآوری اینکه استان همدان هشت هزار شهید و 17 هزار و 400 جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: یک هزار و 49 آزاده سرافراز نیز از دوران هشت سال دفاع مقدس در این استان به یادگار مانده است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =