۰ نفر
۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

ایسنا به نقل از آمار اوپک گزارش داد: طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران طی ماه میلادی گذشته ۳۳۰۰ بشکه در روز افزایش داشت.

آمار اوپک بر مبنای اطلاعات منابع ثانویه نشان داد که تولید نفت ایران در مارس به ۳.۸۱۴ میلیون بشکه در روز رسید که در مقایسه با ۳.۸۱۰ میلیون بشکه در روز در فوریه، ۳۳۰۰ بشکه در روز افزایش داشت.

میانگین تولید نفت ایران در سه ماهه اول سال میلادی جاری ۳.۸۱۳ میلیون بشکه در روز بود که در مقایسه با ۳.۸۲۲ میلیون بشکه در روز در سه ماهه چهارم سال میلادی گذشته کمتر بوده است.

 تولید نفت ایران در سال ۲۰۱۷ به طور میانگین ۳.۸۱۱ میلیون بشکه در روز در مقایسه با ۳.۵۱۵ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۱۶ بود.

قیمت گرید ایران هوی در مارس به ۶۲.۱۵ دلار در هر بشکه رسید که در مقایسه با ۶۲.۲۷ دلار در فوریه، ۱۲ سنت یا معادل ۰.۲ درصد کاهش داشت. میانگین قیمت ایران هوی از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکنون ۶۳.۴۸ دلار در هر بشکه بوده که در مقایسه با میانگین ۵۱.۷۱ دلار در مدت مشابه سال ۲۰۱۷ افزایش نشان می‌دهد.

مجموع تولید نفت اوپک متشکل از ۱۴ عضو در مارس به ۳۱.۹۶ میلیون بشکه در روز رسید که ۲۰۱ هزار بشکه در روز نسبت به فوریه کاهش داشت، در حالی که تولید در آنگولا، ونزوئلا، الجزایر و عربستان سعودی کاهش یافت این کاهش با تولید بالاتر در امارات متحده عربی جبران شد.

 

35223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =