در روز شنبه ۲۵ فروردین، واکنش‌ها به حمله آمریکا به سوریه در کنار اخبار بالا رفتن قیمت نفت و ناپدید شدن سعید مرتضوی در میان مطالب پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، واکنش توئیتری مشاور روحانی به حمله موشکی آمریکا به سوریه پربازدید شد. عکسی از سوریه بعد از حمله آمریکا که محسن رضایی در اینستاگرامش منتشر کرد نیز کلیک زیادی خورد. اظهارنظر یک عضو جامعه روحانیت درباره احمدی‌نژاد هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، مخاطبان خواستند بدانند قیمت نفت تا کجا بالا می‌رود؟  خبری هم با عنوان  تزریق ارز به صرافی‌ها متوقف شد از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم توضیح سیف درباره حمله به او در صحن علنی مجلس را خواندند.

در سرویس فرهنگ، تصادف بازیگر سرشناس پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون کلیک کردند. گفت‌و‌گویی با داوود کیانیان درباره نمایشنامه‌نویسی در حوزه کودک و نوجوان  هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، ماجرای ناپدید شدن سعید مرتضوی بازدید زیادی داشت. اخباری درباره نوسانات دمای تهران و بارش باران هم برای کاربران جذاب بود.

در سرویس بین‌الملل، کاربران زیادی بر روی موضوع داغ روز کلیک کردند و خواستند واکنش روسیه به حملات سه‌گانه آمریکا، فرانسه و انگلیس را بخوانند. اولین واکنش ترامپ بعد از حمله به سوریه نیز جزو پربیننده‌ها بود. دیگر پربازدید این سرویس، گفت‌و‌گو با نعمت‌الله ایزدی سفیر پیشین ایران در روسیه درباره حمله امروز آمریکا بود.

در سرویس ورزش، خارج شدن 2 پرسپولیسی و 2 استقلالی از جام جهانی روسیه از پربازدیدها بود. ناراحتی احمدزاده از برانکو دیگر خبری بود که کنجکاوی کاربران را در پی داشت . کاربران زیادی هم روی خبر هشدار ملی‌پوش پرسپولیس برای جام‌جهانی!کلیک کردند.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتوری با عنوان لیونل مسی را اینطوری تحقیر کردند! توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =