استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: حمایت از کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی از اولویت های استان برای ارائه اعتبارات تملک دارائی و کمک های فنی و اعتباری به متقاضیان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،اقبال عباسی درستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان افزود : طرح های اشتغالزایی، دانش بنیان، تکمیل کننده زنجیره های تولید محصولات استانی و عاری از مشکلات زیست محیطی برای دریافت تسهیلات و کمک های فنی و اعتباری در اولویت سال جاری قرار دارند.
اقبال عباسی افزود: از این پس پرداخت تسهیلات و کمک های فنی و اعتباری به طرح هایی با هدف توسعه روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر که دارای ظرفیت ایجاد اشتغال هزار نفری با ارزان ترین سرمایه هستند،جایگزین ارائه تسهیلات به کارخانه هایی می شود که اشتغال آنان با سرمایه هنگفت به یکصد نفر نیز محدود نمی شود.
وی حمایت از قالیبافان روستایی و تامین بخشی از نیازهای نقدی وغیر نقدی آنان برای راه اندازی دار قالی در تمامی شهرستان ها را یکی از این موارد عنوان کرد.
عباسی ادامه داد: حمایت از بهره بردارانی که تمایل به تبدیل دامداری سنتی خود به صنعتی دارند و یا تولید کنندگانی که درصدد راه اندازی واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی بخصوص بادام هستند از دیگر مواردی است که می توانند در ردیف طرح های اولویت دار و مشمول کمک های فنی و اعتباری قرار گیرند.
عباسی ادامه داد: البته این کمک ها تنها به اعتبارات نقدی محدود نمی شود و دیگر موارد نظیر تامین زمین، مکان، آب، برق، گاز و یا تجیهزات مورد نیاز سرمایه گذار را نیز شامل می شود

سید نعیم امامی رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت استان نیز گفت:در این نشست مشکلات اعتباری هشت واحد تولیدی مصنوعات چوبی، تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی، شیرخشک پگاه و شرکت چینی سحر استان بررسی و برای حل این مشکلات که به طورعمده شامل تقسیط بدهی و جریمه هااست ۱۲ مصوبه ثبت و تصمیم گیری شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =