تسنیم به نقل از امیرآبادی فراهانی نماینده قم نوشت: در مسئله واگذاری تسهیلات در طول مدت دولت‌های قبلی عملکرد کشور مثبت و قابل‌قبول نبوده و تسهیلات نوعاً در مسیر و هدف تعیین‌شده مصرف نشده است.

امیرآبادی با انتقاد شدید از برخی سوءاستفاده‌های مالی در استان قم به دلیل موقعیت و جایگاه ویژه اجتماعی تأکید کرد: متأسفانه برخی افراد از تسهیلات اشتغال سوءاستفاده می‌کنند، فردی صاحب نفوذ در استان قم 11 میلیارد تومان برای معوقات دانشگاه خصوصی، 5 میلیارد تومان برای موسسه خیریه خصوصی خود تسهیلات دریافت کرده و در حال حاضر نیز متقاضی دریافت 15 میلیارد تومان تسهیلات برای گاوداری شخصی خود است.

وی با ابراز تأسف از برخی افراد صاحب نفوذ در استان قم ادامه داد: نباید افراد صاحب قدرت و نفوذ از موقعیت خود سوءاستفاده کنند این فرد نباید از منابع اقتصادی استان استفاده نابه جا نکند.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: افکار عمومی دیگر حاضر به پذیریش این قبیل سوءاستفاده‌های مالی نیستند و مردم در شرایط کنونی جامعه نمی‌توانند این قبیل مسائل را تحمل کنند. در سال‌های گذشته تحولی در خصوص بانک‌های دولتی به وجود آمده که باید روند تحولات بانکی با قدرت کنونی خود ادامه داشته باشد.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =