سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از تولیدات بومی و اقشار محروم جامعه طرح حمایت از دستاوردهای بومی در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ نادر فلاحی در نشستی با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: به منظور ایجاد اشتغال‌زایی مناسب به ویژه در بین اقشار محروم و نیازمند جامعه 50 رشته صنایع دستی در استان اردبیل ایجاد می‌شود که امیدواریم در این زمینه دستگاه‌های متولی همچون کمیته امداد با ما مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به این که یکی از دستاوردهای اجرای این طرح حمایت از تولیدات بومی منطقه است افزود: تحقق این هدف با دستیابی به مولفه اساسی اهمیت به تمدن و تاریخ منطقه و نیز امر مهم اشتغال در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه تلاش بر این است تا بتوانیم در توسعه استان سهیم باشیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان این که به منظور حمایت از تولیدات بومی و اقشار محروم جامعه طرح حمایت از دستاوردهای بومی در اردبیل اجرا می‌شود گفت: اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی به عنوان یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها در دستور کار این مجموعه قرار دارد و در تلاش هستیم با مشارکت کمیته امداد استان در امر اشتغال‌زایی قشر محروم و خارج کردن آنان از چرخه حمایتی پیشگام باشیم.

فلاحی تصریح کرد: یکی دیگر از اهدافی که این مجموعه به دنبال دارد ارائه تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب است که در این زمینه با رویکرد حمایت از افراد مستعد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تلاش بر این است که بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن نتایج مورد انتظار را در این زمینه کسب کنیم.

وی بیان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد استان بی‌شک تعاملات و همکاری بین این دو مجموعه را به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد که این موضوع می‌تواند دستاوردهای بسیار مناسبی از جمله کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش مشکلات اقتصادی به دنبال داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =