معاون دادگستری استان اردبیل گفت: مصوبات کمیته حمایت قضایی لازم الاجرا است و همه ی مسئولین باید بدون تلف کردن وقت این مصوبات را اجرا کنند وعدم اجرای مصوبات منجر به پیگرد کیفری می شود، با مسئولینی که به مصوبات این کمیته عمل نگنند برخورد قضایی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری تشکیل جلسه داد. در این جلسه مطرح شد که همه آن ها مشکلاتی با بانک های مختلف داشتند، اعضای کمیته تصمیمات مقتضی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و سرمیاه گذاران را در این جلسه اتخاذ کردند.

یوسف خدادادی در این جلسه گفت: دو نکته در جلسه وجود داشت که یکی از آن ها در مورد متقاضی بود که مخترع ساخت کمباین حبوبات است، مصوبه ای داشتیم در جهت حمایت از این سرمیاه گذار، اینگونه افراد باید از سوی مسئولین به درستی راهنمایی و حمایت شوند.

معاون دادگستری استان اضافه کرد: درخصوص بانک ها هم دو نکته وجود دارد، نکته اول اینکه متاسفانه نحوه محاسبه بانک ها درخصوص سود و جرائم که به سرمایه گذاران اعلام می کنند، کاملا مغایر با ضوابط و قوانین بانک مرکزی است، بنابراین هروقت ما پرونده ای را به کارشناس رسمی ارجاع می دهیم بدهی که بانک اعلام می کند با بدهی که کارشناس محاسبه می کند تفاوت فاحشی دارد.

وی تاکید کرد: این یک مشکل کشوری است و باید به صورت سراسری حل شود چرا که ضربه مهلکی را به تولید و سرمایه گذاری در کشور وارد می کند.

خدادادی تصریح کرد: نکته دیگر بحث اجرای مصوبات است، مصوبات کمیته حمایت قضایی لازم الاجرا است و همه ی مسئولین باید بدون تلف کردن وقت این مصوبات را اجرا کنند وعدم اجرای مصوبات منجر به پیگرد کیفری می شود، با مسئولینی که به مصوبات این کمیته عمل نگنند برخورد قضایی می شود.

یوسف خدادادی

معاون دادگستری استان گفت: البته ما امیدواریم که کار به برخورد قضایی نکشد و مسئولین محترم در راستای حمایت از سرمایه گذاری وتولید تلاش خود را به بهترین نحو انجام دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =