پرونده اتهام کریستیانو رونالدو به تجاوز به کاترین مایورگا وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از انتشار گزارش نشریه اشپیگل در خصوص تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در سال 2009 در لاس وگاس، این پرونده دوباره به جریان افتاده است و حالا پیتر کریستنسن وکیل جدید ستاره پرتغالی در این پرونده، پرداخت مبلغ 375 هزار دلار در سال 2010 از سوی رونالدو به کاترین مایورگا را تایید کرده است.

نشریه اشپیگل چند روز بعد از فاش کردن پرونده، اسنادی منتشر کرد که نشان می دهد رونالدو مبلغی را به عنوان حق السکوت به کاترین مایورگا پرداخت کرده اما وکیل رونالدو علیرغم پذیرش این اتفاق، ادعا می کند این رقم نه به دلیل پذیرش گناه و به عنوان حق السکوت، بلکه برای پایان گرفتن ماجرا پرداخت شده است.

طبق ادعای وکیل، رونالدو حس کرده که این شایعات ممکن است به شهرت و وجهه او در جهان فوتبال ضربه وارد کند و به همین دلیل راضی به پرداخت 375 هزار دلار شده اما این به معنای پذیرش اتهام نبوده است؛ ادعایی که اشپیگل معتقد است صحت ندارد.

نشریه آلمانی اسنادی منتشر کرد که در آن رونالدو اعتراف کرده علیرغم ناضایتی مایورگا و درخواست وی برای توقف ماجرا، این اتفاق رخ نداده اما ستاره پرتغالی آنها را جعلی دانسته و می خواهد از اشپیگل شکایت کند.

 

256 251

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =