۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: با هدف عمل به تاکید استاندار اردبیل در ارتباط با ایجاد ۲۰ هزار شغل با تلاش مجموعه صنعتی آرتا و با راه‌اندازی شرکت پتروشیمی و خط تولید ام. دی اف برای ۸۰۰ نفر تا سال ۹۸ اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ بهمن حسین‌زاده در بازدید از مجموعه شهرک صنعتی خصوصی آرتا با حضور اعضای هئیت مدیره بانک رفاه کارگران در اردبیل اظهار داشت: باید قدر صنعتگران و سرمایه‌گذاران خدوم را ارج نهاد که با از خودگذشتگی و تلاش جهادی موجب اشتغال حوانان این مرز و بوم شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: با هدف عمل به تاکید استاندار اردبیل در ارتباط با ایجاد 20 هزار شغل با تلاش مجموعه صنعتی آرتا و با راه‌اندازی شرکت پتروشیمی و خط تولید ام دی اف برای 800 نفر تا سال 98 اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های آرتا به نیت 14 معصوم در حال حاضر 14واحد راه‌اندازی شده است افزود: مدیر این مجموعه عظیم از صفر تا صد برای راه‌اندازی مجموعه شخصا تلاش کرده و از جمله موفق‌ترین شرکت‌ها در خاورمیانه است.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی خط تولید مدرن‌ترین نئوپان و پتروشیمی برای بیش از 800 نفر اشتغال ایجاد می‌شود افزود: دستگاه‌های اجرایی، استانداری و نمایندگان در این ارتباط همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مجتمع شرکت‌های آرتا در زمینه‌های چوب و پلاستیک و صنعت چاپ راندمان خوبی دارد افزود: همه واحدها در سه شیفت با ظرفیت 100 درصد فعالیت می‌کنند و تلاش و کوشش این طیف شایسته تقدیر است.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه مدرن‌ترین دستگاه‌ها در این مجموعه نصب شده است گفت: با توجه به این که بیشتر محصولات درجه یک و برند مناسب به کشورهای خارجی صادر می‌شود برای همین مدیریت این واحدها همیشه دستگاههای خود به مدرنترین شکل آپدیت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت ایجاد شغل‌های مناسب را نسبت به ظرفیت جمعیتی داراست که به همین دلیل باید همه تلاش کنیم سایر واحدها در شهرک های صنعتی با ظرفیت کامل فعالیت داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =