باشگاه خبرنگاران نوشت:وزارت کشور در پی حوادث شب گذشته شهرستان کازرون اطلاعیه ای صادر کرد.

 متن این اطلاعیه به شرح است:

باسمه تعالی

مردم شریف و آگاه کازرون

با اعلام تأسف از حوادث شب گذشته در شهرستان کازرون، معتقدیم؛ این حوادث، بیش از آنکه جنبه تقسیماتی داشته باشد ریشه در عوامل دیگری دارد که باید مورد شناسایی دقیق قرار گیرد.

در اين خصوص وزارت كشور با دریافت نظرات و پیشنهادات مردمی و بررسی موضوع از نزدیک در قالب اعزام کارشناسان در چندین نوبت و همچنین حضور مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری در منطقه، در تلاش بوده تا نگرانی‌های مردم شریف کازرون را لحاظ نماید و به همین منظور با تقاضای صاحبنظران منطقه و بمنظور بررسی دقیق و لحاظ پیشنهادات مردمی و رفع کاستی های موجود، طرح پیشنهادی تا تامين خواسته هاى كارشناسى و منطقى مردم منطقه در دفتر تقسیمات کشورى متوقف شده است.

وزارت کشور در مسئله تقسیمات کشوری در عین استمرار همفکری با دلسوزان و صاحبنظران از اقشار گوناگون منطقه، از مردم آگاه و متدين کازرون می خواهد با حفظ آرامش و هوشیاری انقلابی خود مراقب دسیسه های معاندان و سایت های ضد انقلاب و اهداف شوم دشمنان این آب و خاک باشند و اجازه ندهند امنیت اجتماعی منطقه مختل و فضای نا امنى حاکم شود.

در اين راستا با عناصرى كه با اهداف ديگرى سعى در برهم زدن نظم و امنيت عمومى داشته اند برخورد قاطع قانونى انجام خواهد شد.

هرچند، مسیرطی شده در بحث تقسیمات کشوری، مبتنی بر قانون، عقلانیت و منطق است، لکن، بر همین اساس، يقيناً مصالح و ملاحظات منطقه مبتنى بر تعامل و همفكرى مورد توجه جدى خواهد بود.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =