۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
قصه برنامه «ماه عسل» تکراری از آب درآمد

یکی از مهمان برنامه جمعه شب «ماه عسل»، سال گذشته در برنامه «هزار داستان» حضور پیدا کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «ماه عسل» در اولين شب از برنامه‎های رسمی امسال خود (جمعه ۲۸ اردیبهشت) به سراغ مادر فداكار سنگ‌شکنی رفت که سال گذشته در برنامه «هزارداستان»، ویژه برنامه افطار شبکه نسیم شرکت کرده بود.

اگرچه که این مهمان به همراه دو مادر ديگر در برنامه شرکت کرد ولی به نوعی تکرار سوژه بود. برنامه «هزارداستان» كه سری سوم آن در ماه رمضان ٩٧ هر شب ساعت ٢١ از شبكه نسيم پخش می‌شود، سال گذشته در يكی از برنامه‌های خود از مریم نصیری‌زاده، مادر سنگ شكن رامهرمزی دعوت كرد تا در گفت‌وگو با شقايق دهقان (بازیگر سینما و تلویزیون) از رنج‌های بزرگ كردن بچه‌هايش از راه سنگ شكنی بگويد.

در برنامه امشب «ماه عسل»، سه مادر از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و فارس به عنوان مادران شایسته مهمان احسان علیخانی شده بودند که مریم نصیری‌زاده یکی از آنان بود.

چند وقت اخیر رقابت بر سر دعوت از مهمانانی با داستان‌های خاص در بین برنامه‌های تلویزیونی بالا گرفته است و به‌تازگی رضا رشیدپور هم به صورت غیرمستقیم بابت جلوگیری از حضور مهمانانی در برنامه «حالا خورشید» از تهیه کنندگان برنامه «ماه عسل» گلایه کرده بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
    23 6
    واقعا تاسف بار است
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
    19 3
    چرا واقعا اين قدر افت كرده؟ اون تيم قوي فكريش كجاست؟ كاملا افت كرده
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
    26 3
    ... چرا بچه ها رو مجبور كرد پاي مادراشونو ببوسن چقدر تصنعي اخه
  • بی نام A1 ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
    21 1
    توی فیلمی که ماه عسل پخش کرد بجای استان خوزستان نوشته بود استان هرمزگان و رامهرمز رو از توابع هرمزگان معرفی کرد. واقعا این همه دست اندرکار توی یک برنامه هستن یکیشون زحمت نکشید یه سرچ ساده بکنه؟
  • مهران RO ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
    35 5
    پول بیت المال رو واسه برنامه ای خرج می کنن که در ماه مبارک رمضان که ماه مهمانی خدا و شادی هست اشک ملت رو در میاره حال آدم رو می گیره بابا یه کم از شادی بگید از خوشحالی چقدر بدبختی مردم رو جار می زنید جامعه جوان ما پیر شد رفت