رئیس گروه آموزش و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان طی سال گذشته از 13 پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان حمایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، مینا مختاری،  اظهار داشت: حوزه ورزش و جوانان نیز مانند سایر حوزه ها نیازمند تحقیق و پژوهش است که در این راستا همواره حمایت از طرح های پژوهشی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با اولویت های پژوهشی و منطبق با موضوعات مرتبط در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: در طول سال گذشته 3 طرح پژوهشی و 13 پایان نامه تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان مورد حمایت این اداره کل قرار گرفت.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه آموزش طی سه سال متوالی رتبه برتر منطقه 3 کشور را کسب کرد.
مختاری در خصوص برگزاری دوره های آموزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: طی سال گذشته 45 دوره مربیگری در تمامی سطوح، 16 دوره داوری در تمامی سطوح، 15 دوره دانش افزایی و بازآموزی، 4 سمینار آموزشی و 105 کارگاه آموزشی (83 کارگاه علمی تخصصی، 15 کارگاه برای هئیت های ورزشی و 7 کارگاه ابلاغی ازدفتر برنامه ریزی آموزش) برگزار شد.
رئیس گروه آموزش و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه اضافه کرد: طی دو ماهه نخست سال جاری نیز 10 دوره مربیگری و داوری، 10 دوره آموزشی آمادگی نجات غریق، 9 دوره دانش افزایی و بازآموزی و 13 کارگاه آموزشی در استان برگزار شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تدوین تقویم آموزشی مشترک با دانشگاه‌ها برای برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی و استفاده از ظرفیت دانشگاه برای تدوین، انتشار و تولیدات آموزشی از دیگر اهداف گروه آموزش و پژوهش اداره کل ورزش و جوانان استان است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =