سرپرست دانشگاه سمنان گفت: روابط عمومی ، بازوی قدرتمند هر دانشگاه و دستگاه اجرایی است و فعالیت های انجام شده در درون آن از سوی این بخش به بیرون منعکس می شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، دکتر مسعود نصیری زرندی در نشست رابطان خبری دانشگاه سمنان که به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی در سالن جلسات میثاق این دانشگاه شد ، ضمن تبریک روز روابط عمومی به تلاشگران این عرصه و نیز فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود : کار روابط عمومی که انعکاس فعالیت های مختلف دانشگاه است باید با عشق و علاقه انجام شود .

وی با بیان اینکه کار روابط عمومی از اهمیت بالایی در یک دستگاه برخوردار است اظهار داشت : عصر ، عصر ارتباطات است و باید بر روی اطلاع رسانی سریع و صحیح و ارتباط با رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتاری بسیار توجه شود و در این زمینه کار کرد .

سرپرست دانشگاه سمنان بر جدی گرفتن واحد روابط عمومی در دانشگاه تاکید کرد و گفت : بروز رسانی فعالیتهای دانشگاه در قالب مستند ، برشور های مختلف معرفی دانشگاه ، کتابچه و ... توسط روابط عمومی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

دکتر نصیری با اشاره به اینکه سایت ، ویترین دانشگاه است خواستار اطلاع رسانی سریع و به موقع رابطان خبری از فعالیت های انجام شده زیر مجموعه شان به واحد روابط عمومی برای انعکاس در سایت دانشگاه و نیز رسانه ها شد .

وی همچنین بر بروز رسانی سایت دانشکده ها تاکید کرد و گفت : آموزش رابطان خبری در اولویت قرار گیرد .

دکتری نصیری بر ایجاد دانشگاه با نشاط و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی برای تقویت این بخش تاکید و تصریح کرد : در حال حاضر رقابت دانشگاه ها از سطح ملی فراتر رفته و در سطح جهانی با یکدیگر رقابت می کنند که باید با انعکاس به موقع فعالیت های مختلف علمی ، دانشجویی ، فرهنگی و موفقیتها در دستیابی به جایگاه بهتر کمک کرد .

دکتر علی ضیغمی سرپرست روابط عمومی دانشگاه سمنان هم به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده این واحد پرداخت و گفت : ساماندهی رابطان خبری بخشهای مختلف دانشگاه و برگزاری کلاسهای آموزشی خبر نویسی برای آنان، راه اندازی ماهنامه خبری دانشگاه تحت عنوان خبرنامه الکترونیکی دانشگاه سمنان، افزایش فعالیت های مجازی دانشگاه و راه اندازی کانال رسمی دانشگاه در پیام رسان های سروش، ایتا و آی گپ ، افزایش سرعت و کیفیت اطلاع رسانی و پاسخگویی ، تدوین کتابچه معرفی دانشگاه از جمله فعالیت های انجام شده از سوی روابط عمومی دانشگاه سمنان است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =