بیست و ششمین نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» با آثاری از ۱۸۲ هنرمند از چهار نسل هنرمندان معاصر ایران جمعه ۱۲ مرداد در گالری گلستان آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیلی گلستان که نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» را از سال ۱۳۷۱  به طور مستمر در مرداد در گالری گلستان برگزار می کند درباره بیست و ششمین دوره این نمایشگاه گفت: مانند چند سال اخیر در کنار نام های پرطرفدار بازار هنر، هنرمندان شهرستانی حضور بسیار پررنگی دارند و در این میان اصفهانی ها گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند. با وسواس همیشگی از میان انبوه آثار رسیده، آثار ١٨٢ هنرمند را برای حضور در این دوره انتخاب کرده ام که با توجه به قیمت های بسیار مناسب و کیفیت قابل ملاحظه یقین دارم مورد توجه دیدار کنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین حدود ۳۰ مجسمه نیز در نمایشگاه ارایه خواهد شد.

مدیر گالری گلستان بیان کرد: از اساتید به نام هنر ایران در کنار نام های جوان آثار چشمگیری در این نمایشگاه به نمایش و فروش گذاشته می شود، از جمله آثاری از بهمن محصص، فریده لاشایی، رضا مافی، محمدعلی ترقی جاه، سیراک ملکونیان، هوشنگ پزشک نیا، محمد احصایی، ایرج زند، ابراهیم حقیقی، میشا شهبازیان، صادق تبریزی، بهمن نیکو، علی گلستانه و شهریار احمدی.

بیست و ششمین نمایشگاه «صد اثر، صد هنرمند» ۱۲ مرداد در گالری گلستان آغاز به کار می کند و تا ۳۰ مرداد برقرار خواهد بود.

241243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =