اعلام  برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری زنجان

چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری همراه با جشن روز خبرنگار با حضور مسؤولان و اصحاب رسانه برگزار شد و در بخش عکس و گزارش تصویری، اسدالله قربانزاده از طرف نمایندگی استانی خبرآنلاین به عنوان نخست دست یافت.

به گزارش خبرآنلاین،در چهارمین  جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ، در بخش گزارش نویسی در مطبوعات علی‌اکبر شیوخی از عصر ملت اول ، بهنام آقاجانلو از روزنامه صدای زنجان دوم و داود محمدی از روزنامه مردم نو سوم شدند و برندگان این بخش از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به ترتیب زهرا رسولی از خبرگزاری فارس اول، سجاد کریمی و مینا افشاری از خبرگزاری ایرنادوم و سوم شدند.

 

نفرات اول تا سوم بخش مقاله محمدحسن حسینی از ماهنامه اقتصاد زنجان، حسن حسینعلی از اقتصاد زنجان و سکینه محمدی از نشریه مشاغل و کسب و کار بودند و در بخش یادداشت و سرمقاله هم به ترتیب رضا رمضانی از روزنامه مردم نو اول ، احمد حسنی از نشریه صنعت و تجارت دوم ، و زهرا هادی‌لو از روزنامه همشهری سوم شدند.

 

اما برگزیدگان بخش تیتر در بخش نشریات چاپی سمیه میناخانی از روزنامه صدای زنجان جایزه نخست را گرفت و رتبه سوم را هم زهرا هادی‌لو دریافت کرد و این بخش برگزیده دوم نداشت.

 

بخش تیتر خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هم نفر نخست برگزیده نداشت اما برگزیدگان دوم و سوم این بخش به ترتیب زهرا رسولی از فارس و یوسف قزلباش از ایسنا بودند.

 

اما بخش خبر در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان هیچ برگزیده‌ای در نشریات چاپی نداشت و فقط یک جایزه نفر سوم به صورت مشترک به علی الماسی از موج رسا و حسن اکبری از ایرنا اهدا شد.

 

برگزیدگان بخش مصاحبه در نشریات چاپی به ترتیب مهدی سهرابی از صدای زنجان، الهام احمدی از صدای زنجان و زهرا هادی‌لو از همشهری بودند و نفرات برگزیده این بخش در بین خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هم به ترتیب علی اکبر شیوخی از پیام ملت، سجاد کریمی از ایرنا و پریسا یوسفی از ایسنای زنجان بودند.

 

برگزیدگان بخش طراحی و صفحه آرایی هم به ترتیب بهرام بلنداقبال از صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از موج بیداری و صغری محمدی از هفته نامه مشاغل و کسب و کار بودند.

 

اما نفرات برگزیده در بخش عکس به ترتیب اسداله قربان‌زاده از خبرگزاری خبر آنلاین، نیما بیگدلی از ایسنا و حامد رحمتی از صدای زنجان بودند که جوایز خود را دریافت کردند.

 

در بخش جنبی  جشنواره در بخش آسیب‌های اجتماعی روزنامه صدای زنجان، آب و محیط زیست هفته نامه صنعت و تجارت زنجان، خانواده و سبک زندگی هفته نامه آوای میهن، دین و بصیرت هفته نامه صیانت، حقوق شهروندی هفته نامه پیام زنجان، نظام سلامت مشاغل و کسب و کار، بخش نظافت و سلامت خبرگزاری ایرنا، دین و معنویت شبستان، ایثار و شهادت پایگاه خبری موج رسا، حمایت از کالای ایرانی خبرگزاری مهر، ورزش و نشاط اجتماعی خبرگزاری ایسنا و آب و محیط زیست خبرگزاری فارس برگزیده شده و تقدیر شدند.

 

در این مراسم از کیارش زند، جمال رحمتی، علی اشرف فتحی و فاطمه جعفری  از پیشکسوتان  و نخبگان زنجانی عرصه مطبوعات در سطح ملی، علی‌محمد بیانی، حسن حسین‌علی، اکبر نیتی، صغری محمدی ازفعالان استانی عرصه مطبوعات که در سال های اخیر درخشیده اند نیز تجلیل شد.

 

در پایان این مراسم از سمیه میناخانی و اسدالله قربانزاده که در هر چهار دوره برنده جشنواره شده بودند هم تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =