میزبانی هتل پنج ستارهِ تهران از «بینوایان»

نمایش موزیکال «بینوایان» براساس رمانی به همین نام از ویکتور هوگو با دراماتورژی و کارگردانی حسین پارسایی در فصل پاییز در هتل اسپیناس پالاس تهران به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین پارسایی، کارگردان تئاتر قصد دارد تا پس موفقیت اجرای نمایش موزیکال «الیور توئیست» در پاییز و زمستان گذشته، این بار رمان معروف «بینوایان» نوشته ویکتور هوگو را در قالب اثری موزیکال کارگردانی کند.

این کارگردان که سال گذشته نمایش«الیورتویست» را براساس فیلمی موزیکال از روی رمان معروف چارلز دیکنز، در تالار وحدت به صحنه برد، این بار هم به نظر می‌آید قصد دارد اقتباسی صحنه‌ای را از فیلم موزیکال «بینوایان» کارگردانی کند.

پارسایی مثل «الیور توئیست»، این بار هم به دنبال استفاده از بازیگران سرشناس تئاتر و سینما برای موزیکال «بینوایان» است. تاکنون نام‌هایی چون بهرام رادان، محسن تنابنده، ترانه علیدوستی، پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر برای بازی در این نمایش موزیکال به گوش رسیده است.

اما مهم‌ترین تفاوت دو موزیکال «الیور توئیست» و «بینوایان» در محل اجرای این دو نمایش است؛ پارسایی گویا امسال قصد دارد به جای تالار وحدت، کار تازه خود را در تالار بزرگ رویال هال هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس تهران که تاکنون بیشتر شاهد اجرای کنسرت بوده است، به صحنه ببرد.

باید منتظر ماند و دید میزبانی این هتل پنج ستاره تهران از «بینوایان» به چه شکل خواهد بود و بلیت‌های اجرا به چه قیمتی فروخته خواهد شد.

نمایش موزیکال بینوایان

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =