۰ نفر
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۵
میراث فرهنگی میزبان زوار حسینی

دبیرخانه ستاد سفر استان خوزستان برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در ایستگاه بومگردی میسان در روستای دحیماویه (بردیه کوچک ) مستقر می شود.

izadi4

دبیرخانه ستاد سفر استان خوزستان برای خدمات رسانی به زوار اربعین در ایستگاه بومگردی میسان در روستای دحیماویه (بردیه کوچک ) مستقر می شود.


علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: طی جلسه ای که با اعضای دبیرخانه استانی ستاد سفر استان به مناسبت اربعین حسینی برگزار شد تاکید کردیم که رویداد اربعین بی‌شک بزرگترین تجمع بشری در یک روز در جهان است که بدلیل ارادت خاصی که شیعیان جهان به امام حسین (ع) دارند در روز بیستم ماه صفر هر سال برگزار می شود و ما بدلیل واقع شدن در مسیر پیاده روی زوار اربعین این افتخار را داریم که خدمتی هر چند کوچک را به این دلشیفتگان حسینی داشته باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: دبیرخانه استانی ستاد خدمات سفر متشکل از پرسنل معاونت گردشگری اداره کل و فعالان و مشارکت بخش خصوصی در ایستگاه بومگردی میسان واقع در روستای دحیماویه ( بردیه کوچک ) در مسیر سوسنگرد _ بستان بصورت 24 ساعته مستقر و آماده دریافت گزارشات و شکایات زوار محترم از سراسر استان است.

ایزدی افزود: این گزارشات در صورت امکان در محل رسیدگی و در غیر اینصورت از طریق مراجع ذیربط در استان پیگیری می شود.

وی همچنین توضیح داد: هرگونه اطلاع رسانی مسیر سفر، معرفی اماکن استقرار و امکانات در دسترس در طول مسیر و همچنین پیگیری تخفیفات و کیفیت خدمات اقامت و پذیرایی موسسات گردشگری استان توسط اعضای این دبیرخانه، نظارت و پیگیری می‌شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =