طبق روال همه روزه مجلس، دقایق پایانی جلسه علنی مجلس به بیان تذکرات کتبی و شفاهی اختصاص یافت. تذکراتی که عمدتا متوجه دولت و شخص رئیس جمهور بود

به گزارش خبرآنلاین، اللهیار ملک‎شاهی نماینده کوهدشت و رئیس کمیسیون قضایی مجلس در تذکری خواستار تشکیل کمیته ای در مجلس برای رسیدگی به تذکرات و نطق های نمایندگان شد تا وزرا را به مجلس فرا بخوانند و مشخص شود که در واکنش به این تذکرات چه کرده اند؟

وی با بیان اینکه جامعه به دلیل سوء مدیریت یا تعمد برخی مدیران گاهی دچار التهاب می شود، افزود: اخیرا نرخ ارز چنین تلاطمی را ایجاد کرد در حالیکه یک شبه می توانستند ارز را کنترل کنند. به نظر می رسد دست های پنهان و غیرپنهانی هست که می خواهند مردم را به کف خیابان بیاورند و نارضایتی ایجاد کنند. بروید ببینید که اخلالگران بازار ارز چه وابستگی هایی به بانک مرکزی داشتند و افراد خاطی به دادگاه معرفی شوند.

تذکرات بیش از 50 نماینده به روحانی
علی مطهری به همراه 45 نماینده دیگر به رئیس‎جمهور و وزرای کشور، اطلاعات و علوم درباره ضرورت بهره گیری از نخبگان اهل سنت در سطوح مختلف و تقویت همبستگی ملی با شانیت بخشیدن به همه اقلیت های مذهبی تذکر دادند.

کریمی قدوسی، سالک، فولادگر، محجوب و قاضی‎پور و تنی چند از نمایندگان دیگر نیز در تذکری از رئیس جمهور پرسیدند: در بیمارستان جمعیت هلال احمر ایران در دوبی چه می گذرد؟

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =