ایلنا نوشت: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم و مشاور رییس دفتر رییس جمهوری در دولت دوازدهم معتقد است که کابینه نیازمند تغییرات جدی به خصوص در حوزه اقتصادی است.

علی جنتی درباره تغییرات در کابینه دوازدهم، گفت: باتوجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، باید تغییراتی در دولت شکل گیرد و اتفاقاتی بیفتد.

وی با اشاره به انتقادها نسبت به تیم اقتصادی دولت، عنوان کرد: در حوزه اقتصاد ما نیازمند یک‌سری تغییرات هستیم که باید انجام شود، این تغییرات هم نباید باتوجه به شرایط موجود زیاد به طول بیانجامد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم در خصوص همدلی و همراهی مسئولان و دلسوزان واقعی انقلاب در شرایط کنونی، عنوان کرد: امروز شرایط بسیار حساس است تنها چیزی که می‌تواند به ما کمک کند مشکلات فعلی کشور را با آن پشت سر بگذاریم، وحدت، همبستگی و همکاری نزدیک سه قوه و سایر جریان‌های سیاسی باهم است.

وی تاکید کرد: دشمنان خارجی ما به از هم‌گستگی داخلی ما دل بسته‌اند،‌ زیرا آن‌ها هیچ‌گاه جرأت حمله نظامی به ما را ندارند و به اختلافات داخلی ما دل‌خوش کرده‌اند.

این عضو حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: دشمنان ما می‌خواهند با استفاده از بهم‌ریختگی به ما ضربه بزنند ما باید در این شرایط همبستگی و انسجام داخلی داشته باشیم.

 

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =