مدال نوشت: حسین ماهینی گفت: تیمی داریم که با همه وجود می‌جنگد و با وجود همه بی‌پولی‌ها، بی‌بازیکنی‌ها و ضربه خوردن از خودی و غیرخودی برای موفقیت تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم.

حسین ماهینی دفاع راست و کاپیتان دوم تیم پرسپولبس در خصوص آخرین وضعیت تیم، مصدومیتی که به آن دچار شده، بازی با السد قطر و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

*هواداران زیادی برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند و باید مقابل آنها روسفید می‌شدیم به همین دلیل همه بازیکنان هر چه در توان داشتند گذاشتند تا بتوانیم الدحیل را شکست دهیم.

*خوشبختانه بازیکنان تیم ما هم در این دو، سه سال تجربه لازم را برای رقابت با تیم‌های متمول و قدرتمند آسیایی دارند و می‌توانم بگویم تیمی داریم که با وجود همه بی‌پولی‌ها، بی‌بازیکنی‌ها و ضربه خوردن‌ها از خودی و غیرخودی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و تاریخ‌ساز شویم. الان هم می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم و به فینال قهرمانان آسیا برویم تا انشاءالله قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاوریم.

*وضعیت تیم ما را همه می‌دانند در دو پنجره اخیر بازیکنی جذب نکردیم و چند بازیکن تأثیرگذار و مهم هم از جمع ما جدا شدند از طرفی محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا هم غایب هستند و محرومیت آنها کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد اما با وجود یک مربی مثل برانکو و حضور بازیکنان باغیرت می‌توانیم هر ناممکنی را ممکن کنیم.

*به نظرم صعود به فینال آسیا بسیار سخت‌تر از سال‌های گذشته است من در کنفرانس خبری قبل از بازی با الدحیل گفتم که تیم ما کلی مصدوم دارد و اکثر بچه‌ها با درد بازی می‌کنند واقعاً شرایط ما شرایط عجیبی است. سیدجلال از ناحیه همسترینگ، انصاری از ناحیه کشاله، نوراللهی از ناحیه مچ، کمال از ناحیه کتف، بشار از ناحیه پا، من از ناحیه پا و شجاع خلیل‌زاده از ناحیه گردن مصدوم هستیم و با این شرایط برای پرسپولیس بازی می‌کنیم. شجاع دو ماه است که با گردن درد بازی می‌کند و اصلاً نباید در این شرایط به میدان برود اما کمبود بازیکن داریم و در این شرایط بازیکنان به میدان می‌روند. متأسفانه اکثر بچه‌ها مصدوم هستند و نمی‌توانند با شرایط صد درصد بازی کنند. موفقیت در این شرایط معجزه است و من دست همبازیانم را می‌بوسم که در این شرایط سخت بازی می‌کنند و نتیجه هم می‌گیرند.

*امسال شرایط ویژه‌ای داریم و باید هر 5 روز یکبار بازی کنیم و هر کدام از بازیکنان یک بازیکن ارزشمند به حساب می‌آیند که نبود یک نفر از آنها هم می‌تواند باعث لطمه خوردن باشد ما مشکلی برای بازی با استقلال نداریم همانطور که هیچ مشکلی برای انجام سوپرجام نداشتیم و آماده بازی بودیم اما استقلال برای حضور در سوپرجام نشد. ما همیشه تابع مقررات هستیم و با همه وجود در دربی حاضر می‌شویم تا بعد از آن به مصاف السد قطر برویم. بازی‌های بسیار سختی پیش‌روی ما است اما امیدوارم از همه آنها سربلند خارج شویم.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =