روزنامه شرق نوشت: یک سال قبل خانواده دختری، پسری جوان را به مأموران پلیس تحویل دادند و مدعی ‌شدند این مرد با ربودن دخترشان از او فیلم و عکس تهیه و از او اخاذی ‌کرده ‌است.

پسر جوان هرچند از خانواده این دختر شکایت کرد و مدعی شد او را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و ربوده‌اند؛ اما اتهامی را که به خودش وارد شده بود، قبول کرد و گفت: من چندین میلیون از این دختر پول گرفتم. از او فیلم و عکس داشتم و دختر برای اینکه این فیلم و عکس‌ها لو نرود، حاضر بود هر کاری بکند. 

دختر جوان نیز در شکایت خود به پلیس گفت: این پسر من را از مقابل آموزشگاهی که می‌رفتم، به زور سوار ماشین کرد. جوان دیگری هم همراهش بود و آنها با هم این کار را کردند. بعد که من را به خانه‌اش برد، به زور من را در وضعیت نامناسبی قرار داد و فیلم و عکس تهیه کرد و بعد از آن هم هر بار تهدید می‌کرد که اگر پول ندهی، عکس و فیلم را همه‌جا منتشر کرده و آبروی تو و خانواده‌ات را می‌برم. 

این دختر ادامه داد: من هم هرچه پول داشتم، به او دادم و طلا و هر چیز قیمتی که داشتم، فروختم تا پول را به این جوان بدهم و موضوع تمام شود؛ اما او دست‌بردار نبود و من دیگر پولی نداشتم. آخرین‌بار این پسر به من چند ساعت وقت داده ‌بود که پول را تهیه کنم. پدرم تعداد زیادی گوسفند داشت، آنها را فروخته بود و می‌دانستم پول زیادی در حسابش دارد. مجبور شدم برای پایان‌دادن به این موضوع از حساب پدرم پول بردارم؛ اما پدرم پیگیر این موضوع شد و من هم مجبور شدم بگویم ماجرا چیست. در نهایت پدرم و برادرانم تصمیم گرفتند مسئله را به پلیس بگویند و بعد هم او را تحویل مأموران دادند.

  با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. او گفت: من اتهام را قبول ندارم. دختر جوان از من خوشش آمده‌ بود و می‌خواست با من ازدواج کند. فیلم و عکسی هم در کار نبود که من بخواهم اخاذی کنم. وقتی گفتم پول ندارم و نمی‌توانم با تو ازدواج کنم، گفت که خودش و پدرش پول دارند. یک بار به من 30 میلیون تومان داد که یک زیرپله اجاره کردم و کار می‌کردم؛ اما ورشکسته شدم و پول لازم داشتم و دختر جوان قبول کرد که پول را به من بدهد. چون نتوانست خودش پول را تهیه کند، از کارت پدرش برداشت و حالا هم پدر این پول را می‌خواهد و چنین مسئله را مطرح کرده ‌است. 

در این هنگام وکیل شاکی گفت: براساس محتویات پرونده فرد دیگری در این ربایش حضور داشته که از اشرار بوده و سوابق شرارت طولانی دارد و درحالی‌که پلیس در این پرونده دنبال آنها بود، این مرد در یک درگیری به قتل رسیده‌ و بسیاری از مسائل سربه‌مهر مانده ‌است. در واقع او فردی بود که نقشه ربایش را طراحی کرد‌ه ‌بود و این دو جوان با هم آن را اجرا کردند. ضمن اینکه متهم هنگام بازداشت اعتراف کرده ‌است که فیلم و عکس از دختر جوان تهیه کرده و با دوستش نقشه آدم‌ربایی را کشیده و اجرا کرده‌اند؛ اما به دلیل اینکه حالا در مظان اتهام سنگینی است، انکار می‌کند.

در ادامه پدر دختر جوان در جایگاه قرار گرفت. او درباره گفته‌های متهم که مدعی بود از سوی پدر و برادران دختر جوان ربوده شده ‌است، گفت: من این جوان را شناسایی کردم و به پلیس گفتم که چنین اتفاقی افتاده ‌است؛ اما پلیس 110 گفت چون مسئله عکس و فیلم مطرح است، باید پلیس فتا وارد شود و ما نمی‌توانیم کاری بکنیم. وقتی مقابل خانه متهم رفتم، باز هم با پلیس 110 تماس گرفتم و سه بار این کار را کردم؛ اما نیامدند و من هم خودم به اتفاق پسرانم او را از مقابل درِ خانه‌اش به زور سوار ماشین کردیم و به کلانتری بردیم و تحویل دادیم. ما او را ندزدیدیم. 

بعد از پایان گفته‌های متهم و وکیل‌مدافع او هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =