مهر زنجان نوشت؛ فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس در راستای برقراری امنیت عید نوروز برای شهروندان، سارقین حرفه‌ای را تا پایان تعطیلات نوروزی در زندان نگه‌داشته تا مردم در آرامش باشند.

سردار علی آزادی به تمهیدات پلیس در ایام نوروز در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طبق سنوات گذشته پلیس استان زنجان برای ارتقای امنیت جانی و مالی مسافران نوروزی طرح نوروزی خود را باقوت بیشتری امسال برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای برقراری امنیت بیش از ۷۵ اکیپ پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر خواهند شد، ادامه داد: در سطح شهر زنجان بیش از ۱۳۰ تیم خودرویی گشت زنی در ایام نوروز را در دستور کاری خود دارند و از تمام توان برای ارتقای امنیت در استان استفاده‌شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ۳۰ پایگاه پلیس در زمینه اجرای طرح تأمین امنیت مسافران نوروزی در مناطق مختلف این استان راه‌اندازی می‌شود.

آزادی تأکید کرد: پلیس استان زنجان در عید نوروز امسال با لباس‌های شخصی، خودرو شخصی بر ارتقای امنیت در سطح استان حضور دارند و از نظر فیزیکی پلیس حضور ندارد.

وی افزود: شعار پلیس «آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و نظم اجتماعی» است و در این راستا اقدامات آموزشی را انجام داده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان زنجان به آمادگی پلیس‌راه و راهنمایی و رانندگی برای کاهش تلفات جاده‌ای و شهری در ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: پلیس در راستای برقراری امنیت عید نوروز برای شهروندان، سارقین حرفه‌ای را تا پایان تعطیلات نوروزی در زندان نگه‌داشته تا مردم در آرامش باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =