امروز (شنبه ۲۸ مهر)، کاربران خبرآنلاین از صحبت‌های یک نخبه در حضور رهبری استقبال کردند. در ادامه، استعفای وزیر راه و شهرسازی و اخبار تکمیلی قتل جمال خاشقچی پربازدید شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آغازین روز هفته، سبدی متنوع از اخبار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفتند.

در نخستین ساعت بامداد امروز، اعتراف سعودی‌ها به قتل جمال خاشقچی در صدر اخبار همه رسانه‌های جهان از جمله خبرآنلاین نشست. در ادامه روز، مخاطبان روی خبر کنایه آشنا به محسن رضایی کلیک کردند و اعتراض یک نماینده مجلس به اضافه شدن حقوق کارمندان، بدون در نظر گرفتن افزایش حقوق کارگران هم به گوش رسید. شوک به کشتی ایران، مهم‌ترین خبر نیمروز شد و در ساعت‌های عصر، خبرهای فرهنگی از جمله یکی از حساسیت‌های قدیمی عزت‌الله ضرغامی مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، صحبت یک نخبه در حضور رهبری مورد استقبال قرار گرفت. کنایه غیرمستقیم آشنا به محسن رضایی هم پربازدید شد. اعتراض یک نماینده مجلس به افزایش حقوق‌ کارمندان، دیگر خبر پرخواننده بود.

در سرویس اقتصاد، استعفای وزیر راه و شهرسازی خبرساز شد. اخبار مربوط به پیش‌فروش سایپا و ایران خودور هم مورد استقبال کاربران قرار گرفتند.

در سرویس فرهنگ، افشاگری فرهاد آییش و حساسیت‌های قدیمی عزت‌الله ضرغامی پربازدید شدند. 

در سرویس جامعه، بازداشت عوامل سنگ‌پرانی به کامیون‌ها پربازدید شد. دلیل یک مدیر برای فروش ساختمان نوساز دولتی هم باعث شگفتی کاربران شد.

در سرویس بین‌الملل، ابتدا خبر رسید ریاض به قتل خاشقچی اعتراف کرد و در ادامه ترامپ این قاتلان را بخشید. پیامدهای خروج ترامپ از پیمان مودت با ایران هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در سرویس ورزش، شوک به کشتی ایران، به کاربران شوک وارد کرد. پاسخ کاپیتان تیم‌ملی به منتقدان پیشکسوت کی‌روش، دیگر خبر پربازدید بود. همچنین خبر رسید قیمت بلیت بازی پرسپولیس-السد به ۱ میلیون تومان رسید.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =