تیم‌ملی والیبال ایران به روسیه باخت، در حالی که می‌توانست حداقل یک ست دیگر را بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران در جام ملت‌های والیبال به مصاف تیم‌ملی روسیه رفت و در نهایت سه بر یک شکست خورد.

ست اول: ایران 30 - روسیه 28
ایران بازی را با ترکیب سعید معروف، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی، امیر غفور، علی شفیعی و سامان فائزی آغاز کرد. ایران در طول ست اول حتی از روسیه حتی 4 امتیاز از حریف خود عقب افتاد. حتی روسیه 17 بر 11 جلو افتاد اما با دریافت‌های مناسب و تیزهوشی روی سرویس زدن توانست امتیاز را در ادامه به حداقل برساند و در نهایت 30 بر 28 این ست نفسگیر را ببرد.

ست دوم: ایران 23 - روسیه 25
در ست دوم روسیه بازهم بهتر شروع کرد و سه امتیاز از ایران پیش افتاد. اختلاف حتی 4 امتیاز شد. ایران 15 بر 11 از حریف خود عقب افتاد ولی ملی پوش ها بعد از یک وقت استراحت دو امتیاز گرفتند و اختلاف کمتر شد. ایران در ادامه بازی را 15 بر 15 مساوی کرد. ایران در ادامه حتی یک امتیاز از حریف خود پیش افتاد ولی روس ها در ادامه خوب دفاع کردند. ایران در ادامه به امتیاز 23 رسید و روسیه 24. مرندی در ادامه به اشتباه حتی سرویس هدف دار خود را به تور زد تا امد ایران را نا امید کند. در نهایت این ست را روسیه برد.

ست سوم: ایران 25 - روسیه 27
ست سوم و شکست! این ست ایران می توانست برنده باشد ولی بازهم در لحظات حساس این عبادی پور بود که نتوانست توپ را امتیاز کند. وقتی ایران 25 بر 25با روسیه مساوی بود، عبادی پور می توانست با یک اسپک کار را تا حدودی تمام کند اما ظاهرا این تورنمنت او نیست چون آن را امتیاز نکرد تا روسیه دو امتیاز متوالی بگیرد و برنده شود. این ست با کار خوب ایران پیش افتاد. با دو دفاع مناسب ایران دو امتیاز پیش افتاد. در ادامه روسیه به امتیاز 8 رسید و ایران 7 تا دو تیم به وقت استراحت فنی بروند. ست خیلی نزدیک پیش می رفت. دو تیم به امتیاز 23-24 رسیدند. روسیه پیش بود. ایران امتیاز را به تساوی 25 رساند ولی عبادی پور از موقعیت پیش آمده بازهم استفاده نکرد تا روسیه جلو بیفتد و در ادامه یک امتیاز دیگر هم بگیرد تا سرویس را ببرد.

ست چهارم: ایران 21 - روسیه 25
ایران ست چهارم را خوب شروع کرد و حتی در استراحت فنی، با اختلاف دو امتیاز از روسیه جلو بود. موزسکی در این ست واقعا برای روسیه موثر کار کرد. او مطمئن‌ترین گزینه برای خط حمله تیمش بود. ایران روی امتیاز 13 یک امتیاز از حریف جلو بود. وقت استراحت دوم را روسیه 16 بر 14 برد. وقتی ایران به زمین برگشتف نتوانست خوب عمل کند و روسیه روی امتیاز 21 سه امتیاز از ایران جلو بود. با یک سرویس فوق العاده روسیه به امتیاز 22 رسید و دیگر جایی برای جبران نبود تا در نهایت میزبان این ست را هم ببرد و برنده مسابقه شود.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =