ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که «قرآن برای تمامی امور جامعه برنامه دارد»، گفت: با تکیه بر استکبار و نوچه‌هایش، اقتصاد ما شکوفا نمی‌شود بلکه آتش می‌گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز فطر تبریز با تاکید بر این‌که «باید در هر زمانی برای فداکاری در راه دین آمادگی داشته باشیم»، اظهار کرد: ۱۸هزار نفر با نماینده امام حسین(ع) بیعت کردند اما تا دنیای خود را در خطر دیدند به پیمان خود پشت کردند اما مردم ما همواره و به خصوص در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که همانند مردم صدر اسلام و مردم کوفه نیستند. مردم ما به معنای واقعی ایستاده‌اند، اما همواره باید هوشیار بوده و هرگز از نقشه‌های دشمن غفلت نکنیم.بعد از یک ماه تمرین بندگی، از خدا بخواهیم که استقامت فکری و عملی عطا کند؛ چرا که شروع لغزش بسیاری از انسان‌ها، لغزش عملی است.

وی با تاکید بر این‌که «تمامی مناسبت‌های انقلاب اسلامی ایران مهم است»، خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌های ۱۹ دی و ۲۲ بهمن از جمله مناسبت‌های مهم است و باید توجه ویژه‌ای به این مناسبت ها داشته باشیم. مردم ما هرگز منفعل نشده و نشان دادند که در دفاع مقدس و صحنه‌های دیگر محکم و استوار در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه به فتنه‌های دشمن در طول تاریخ انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن برنامه دارد و اعتراف می‌کند که "ما توان شکستن انقلاب را نداریم". در برابر فتنه‌های دشمن هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر این‌که «امروز مقاومت و ایستادگی بیش از همیشه لازم است»، خاطرنشان کرد: تقویت بصیرت دینی، معرفت دینی، خداباوری و خداشناسی و همچنین بالابردن درک خود از آیات قرآنی از جمله‌ی مواردی است که در این زمان باید مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید بر فراگیری، شناخت و تدبر در آیات قرآنی گفت: امروز سنگردار نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی یکی از شخصیت‌های مردمی و الگو شده‌ در حرکت‌های اجتماعی است؛ باید از این فرصت استفاده کنید و همچنین قرآن را بیشتر مورد شناخت و تدبر قرار دهید.

حاجی‌صادقی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم و با تاکید بر این‌که قرآن برای تمامی امور برنامه دارد، یادآور شد: اگر چشم به دست اروپایی‌ها و آمریکایی ها داشته باشی که دیگران مشکلات اقتصادی ما را حل کنند دیگر از خدا نخواه که مشکلاتت را حل کند. در قرآن کریم آمده است که «ای مسلمانان پنهانی با دشمنان دست ندهید». عزت شما در این نیست که آمریکا و... شما را تحسین کنند.

وی با بیان این‌که «ولایتمداری اصل دوم است برای اینک‌ه بتوانیم به معنی واقعی در این مسیر بمانیم» تشریح کرد: تبعیت کامل از ولایت، تجلی ولایت ربوبی است. آنان که از ولایت جدا شدند از دین جدا شدند.

وی جهاد اکبر و کبیر اصل سوم در این مسیر دانست و افزود: کسانی می‌توانند در دفاع از انقلاب و نظام که تولد جدید اسلام ناب محمدی و زمینه ساز نهضت ظهور است، ثابت قدم بمانند که عبد خدا باقی مانده باشند.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =