فرماندار شفت با بیان اینکه تسهیلات اعطایی باید به ایجاد اشتغال منتج گردد افزود : مدیریت زمان و کاهش بروکراسی های اداری سبب افزایش اقبال جوانان به راه اندازی کسب و کارهای جدید خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ محمدرضا محسنی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان شفت با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری باید تا پایان شهریور ماه به متقاضیان واجد شرایط اعطا گردد افزود : دستگاه های اجرایی ذیربط پرونده های جاری اشتغال را پیگیری و گزارش دهند .

فرماندار شفت با بیان اینکه تسهیلات اعطایی باید به ایجاد اشتغال منتج گردد افزود : مدیریت زمان و کاهش بروکراسی های اداری سبب افزایش اقبال جوانان به راه اندازی کسب و کارهای جدید خواهد شد .

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه برخی از دستورالعمل ها مانع توسعه آبزی پروری در این شهرستان شده است افزود : بازنگری در روند صدور مجوزهای آبزی پروری خرد به رونق مشاغل خانگی در روستاهای می انجامد .

وی در ادامه با بیان اینکه جهاد کشاورزی باید آموزش گلاب گیری و پرورش گل محمدی را در شهرستان شفت پیگیری نماید افزود : سازمان فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش ملزم به همکاری برای افزایش دانش فنی روستاییان در این خصوص هستند .

وی با اشاره به اینکه گام نخست توسعه صنعت گلاب گیری در شهرستان شفت آموزش است افزود : کشاورزان علاقه مند و مستعد می توانند از تسهیلات مشاغل خانگی بهره مند شوند .

فرماندار شفت در ادامه سخنان خود افزود : برند سازی گلاب گیلده در حال پیگیری است ؛ از سرمایه گذاران در این زمینه استقبال می کنیم و امیدواریم تا سال آینده این موضوع به نتیجه برسد.

گفتنی است در این نشست مشکلات پرونده های اشتغال برای دریافت تسهیلات بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =