۰ نفر
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

شان پن در گفت‌وگویی تازه از نگرانی‌هایش درباره جنبشی که با هشتگ «MeToo» راه افتاد و در آن زنان از تجربیات آزار دیدن خود گفتند، سخن به میان آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شان پن بازیگر ۵۸ ساله درباره عواقب رشته افشاگری‌های جنسی که پس از رسوایی هاروی واینستین راه افتاد و با هشتگ «MeToo» روز به روز به ابعاد آن اضافه شد، هشدار داد.

این بازیگر سرشناس باور دارد که روح جاری در بخش اعظم این جنبش باعث شکاف و جدایی عمیق میان زنان و مردان خواهد شد. او در این باره گفت: «ما در بسیاری از موارد افشاگری نمی‌دانیم حقیقت چیست. این جنبش زیادی به موضوعات سیاه و سفید نگاه می‌کند و من اعتقاد دارم که باید اندکی درنگ کرد.»

شان پن

پن چند ماه پیش نیز در صداقت این جنبش شک کرده و آن را جنبشی به رهبری احساسات تند توصیف کرده بود. او حتی از چارلی رز که به دلیل اتهامات جنسی از شبکه «سی‌بی‌اس» اخراج شد دفاع کرد.

او که در حال حاضر مشغول تبلیغ درام جدید تلویزیونی با عنوان «نخستین» است، ادعا کرد که برخی زنان به او گفته‌اند، بحثی که در رسانه‌ها راه افتاده تمام ماجرا را روشن نمی‌کند.

شان پن از برجسته‌ترین بازیگران سینمای آمریکا است که دو بار برای بازی در فیلم‌های «میلک» و «رودخانه میستیک» برنده جایزه اسکار شده است.

منبع:‌ گاردین / ۱۷ سپتامبر

 241241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    23 4
    چه عجب یکی پیدا شد مرعوب این جو نشه و نگاهی انتقادی به این جنبش‌ داشته باشه
    • عرفان IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
      14 5
      کاملا درست میگه . خیلی از زنانی که در این مثلا جنبش دارن افشاگری میکنن خودشون عامل رابطه جنسی بودن یا رابطه با تمایل خودشوت بوده یا اینکه طرف را اغوا کرده, و حالا به خاطر مشهور شدن میان آدمهای معروف را خراب میکنن... اصولا باید از آدم بی حیا ترسید. چون ترسی از ریخت آبروی خودش نداره با آبروی دیگران هم راحت بازی میکنه