بهزاد فراهانی: «فاندو و لیز» مرا یاد اجرای خاطره‌انگیز «در انتظار گودو» انداخت

نمایش «فاندو و لیز» به کارگردانی هوشمند هنرکار دوشنبه شب سی‌ام مهرماه به صورت رسمی افتتاح شد و بهزاد فراهانی کارگردان و بازیگر سرشناس پس از پایان اجرا، این نمایش را یادآور اجرای خاطره‌انگیز «در انتظار گودو» در دهه 40 دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مراسم افتتاح نمایش «فاندو و لیز» نوشته فرناندو آرابال جمعی از هنرمندان سرشناس در تماشاخانه مهرگان گرد هم آمده بودند که از جمله آنان می‌توان به بهزاد فراهانی، مریم معترف، داود فتحعلی‌بیگی، کاظم هژیرآزاد، منصور خلج، علی بی‌غم ، بیژن افشار، مهدی میامی، محمد بهرامی، اصغر نجات، جواد اعرابی، الهام یگانه، محمدرضا غفاری، حامد آقایی، پیمان یاقوتی، زهرا کولیوند، شهرام آوینی و ... اشاره کرد.

بعد از اجرای نمایش بهزاد فراهانی در سخنانی درباره ویژگی‌های «فاندو و لیز» گفت: «با تماشای این نمایش یاد اجرای خاطره‌انگیز «در انتظار گودو» داود رشیدی در دهه 40 افتادم، کسانی که هم‌سن و سال من هستند و در آن سال‌ها به تماشای «در انتظار گودو» نشستند متوجه می‌شوند که هم آن اجرا بسیار زیبا بود و هم این اجرا.»

نمایش فاندو و لیز شب گذشته با حضور هنرمندان افتتاح شد

او با اشاره به محتوای تازه‌ترین نمایش هنرکار گفت: «وقتی یک ملت به بی‌پایگاهی می‌رسد و عملا موجب آزار و اذیت یکدیگر می‌شوند، و گاه حتی با اینکه یکدیگر را دوست دارند، اما همچنان موجب آزار هم می‌شوند، زمینه اجرای اثری مثل «فاندو و لیز» به وجود می‌آید و البته «فاندو و لیز» به زیبایی این نکات را به مخاطب القا می‌کند.»

نمایش «فاندو و لیز» با بازی پرستو کرمی، میثم یوسفی، مهناز غمخوار، علی طاهری، سیاوش خادم حسینی، قصه‌ پنج انسان است که در برهوت رهسپار شهر خیالی تار هستند. هنرکار خود مسئولیت طراحی صحنه را برعهده دارد. سیما سامانی همچون اثر قبلی هنرکار «زندانی خیابان نواب» طراح لباس است.

این نمایش هر شب ساعت 19:15 در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود.

241243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =