قانون نوشت: بهروز رهبری‌فرد در گفت‌وگویی مدعی شده بود: «ما در استیل‌آذین داور را می‌خریدیم. داور از ما 100 میلیون در هتل استقلال پول به دلار گرفت که ما بازنده نشویم اما ما باختیم.»

هرچند اين اتفاق واكنش‌هاي فراواني را در فضاي مجازي به همراه داشت اما هيچ واكنشي از سوي بازيكنان يا داوران ديدار استيل آذين و سپاهان نوين در پي نداشت. روزنامه «قانون» سراغ بازيكنان و داوران آن ديدار رفته تا ماجرا را از زبان آن‌ها بشنود.
بدون شك عجيب‌ترين اظهارنظر را ابراهيم اسدي انجام داده، هافبك آن روزهاي استيل آذين در اين باره گفته است: «اين مسائل در همان زمان كه سال اول استيل آذين بود، مطرح شد، صحبت هاي رهبري فرد درست است. هرچند كه جلوي چشم ما اين كار را نمي كردند اما بعدها مي شنيديم كه با داوران هماهنگ كرده اند يا براي مثال يك كيف سامسونت پر از پول به تيم حريف داده اند. اينكه چقدر پول به داور داده اند و صحبت هايي از اين دست را كه اطلاع ندارم اما همانطور كه گفتم در بازي مقابل شهرداري بندرعباس پيش از بازي و در هتل به ما گفتند اين بازي را راحت انجام بدهيد، ما كيف سامسونت آورديم و پول داديم و قرار است اين بازي به نفع ما تمام شود».
خداداد افشاريان، داور، حيدر شكور و داوود رفعتي كمك‌هاي او در ديدار استيل آذين و سپاهان نوين بودند كه هر يك به «قانون» گفته اند هيچ دريافتي از سوي استيل آذيني‌ها نداشتند. افشاريان به رهبري‌فرد گفته بايد براي صحبت‌هاي خود سند و مدرك ارائه كند و به نظر مي‌رسد ماجرا به زودي با يك شكايت پيگيري شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =