شب فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: نخستین شب فرهنگی کردستان در قالب جشنواره ملی چارسوق جمعه پنجم مردادماه در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سید محسن علوی با اشاره به ظرفیت جشنواره‌ها، همایش ها و نمایشگاه های ملی برای معرفی توانمندی ها و جاذبه های گردشگری کردستان، اظهار داشت: شب های فرهنگی استان‌های کشور در قالب جشنواره ملی چارسوق در محوطه برج میلاد تهران برگزار می شود.

وی افزود: نخستین شب فرهنگی کردستان جمعه پنجم مرداد ماه از ساعت ۲۱ الی ۲۴ با همراهی هنرمندان، مفاخر و فعالان فرهنگی و گردشگری استان در برج میلاد و با حضور مردم برگزار می شود.

علوی با بیان اینکه تلاش می شود، بهترین پیام از مهمان نوازی و مهربانی مردم کردستان به سراسر ایران و جهان مخابره شود، افزود: هنرمندان فاخر کردستانی که در سطح ملی صاحب نام هستند در جشنواره ملی چارسوق حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان بیان کرد: در این شب فرهنگی فعالان عرصه صنایع دستی و راهنمایان گردشگری برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی های کردستان حضور می‌یابند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =