۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: براثر طوفان شن در اصفهان تصادف زنجیره‌ای بین خودروی سواری مگان، تویوتا و لیفان روبروی کارخانه لوله سازی ایران اسپیرال بین شهرک صنعتی سجزی و محمدآباد اصفهان رخ داد.

غفور راستین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از حادثه تصادف زنجیره‌ای بر اثر طوفان شن خبر داد و اظهار کرد: در ساعت 19:14 دقیقه پنجشنبه روبروی کارخانه لوله سازی ایران اسپیرال بین شهرک صنعتی سجزی و محمدآباد اصفهان، تصادف زنجیره‌ای بین خودروی سواری مگان، تویوتا و لیفان رخ داد.

وی با بیان این‌که این تصادف بر اثر طوفان شن اتفاق افتاده است، افزود: یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، این حادثه 8 مصدوم به دنبال داشت که خانم 33 ساله و آقایان 38 و 59 ساله به بیمارستان فارابی منتقل شدند، همچنین خانم 35 ساله، آقایان 16، 20 و 45 ساله و کودک 3 ساله راضی نبودن برای اعزام به بیمارستان را اعلام کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه از یک حادثه تصادف دیگر در اتوبان شهید کاظمی خروجی دهق و علویجه خبر داد و گفت: در ساعت 22:20 پنجشنبه خودروی سواری رانا با خودرو پژو 405 تصادف کرد و 6 مصدوم برجای گذاشت.

وی در پایان اضافه کرد: دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان که 3 آقا و 3 خانم بودند را به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل کردند.

4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =