آموزش ایمنی و آتش نشانی رانندگان نفتکش در منطقه ساری

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی برای رانندگان تانکرهای حمل سوخت هر ماه در منطقه ساری برگزارمی شود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری  ، عباس خلیل پور مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به مفید بودن دوره ها و کلاسهای آموزشی با هدف آمادگی و بالا بردن سطح کیفی کار در شرکت ، بیان کرد: این دوره های آموزشی با هدف بالا بردن آمادگی رانندگان تانکر های حامل سوخت به منظور جلوگیری یا مقابله با حوادث احتمالی در تاسیساتهای نفتی برگزار می شود .

وی افزود : با توانمندی رانندگان تانکرهای حامل سوخت و گذراندن دوره های آموزشی ایمنی و آتش نشانی ، می توانند قبل از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری کرد و در مدیریت آن نقش موثرتری داشته باشند.

عباس خلیل پور تعدد و تنوع سر فصل های آموزشی ویژه این دوره ها را برشمرد و ادامه داد : دوره آموزشی ایمنی و آتش نشانی در هرماه به مدت چهارساعت در منطقه ساری برگزار می شود .

خلیل پور تاکید کرد : حدود ۲۰۰ نفر ساعت آموزش در هر ماه و ۲۴۰۰ نفر ساعت آموزش در طول سال برای بالا بردن سطح توانمندی رانندگان تانکر های حامل سوخت در نظر گرفته شده است که توسط واحد آموزش منطقه ساری برگزار می شود

آتش نشانی در  نفت ساری

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =