مهندس اسلامی در حاشیه بازدید از چند پروژه در نوشهر در گفتگو با خبرنگاران، یاد آور شد: با توجه به این که همه تجهیزات نیروگاه زباله سوز نوشهر فراهم شده است؛ بزودی شاهد بهره برداری از اولین نیروگاه تولید برق از زباله در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از نوشهر، محمد اسلامی، استاندار مازندران در سفر به غرب استان در حاشیه بازدید از چند پروژه در نوشهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این که امیدواریم با پیگیری های مستمر شاهد بهره برداری از تعدادی پروژه مهم در غرب استان باشیم، گفت: انرژی در اولویت ماست. امسال با کمبود انرژی برق مواجه هستیم و باید تابستان را با صرفه جویی جدی سپری کنیم و در پیک مصرف از ساعت 12 لغایت 16 همه باید مصرف بهینه برق را رعایت و مدیریت کنند.

استاندار با اشاره به این که پروژه نیروگاهی 460 مگاواتی پیشرفت خوبی داشته و ان شاء الله در یکی دو هفته آینده بصورت آزمایشی راه اندازی خواهد شد و در ادامه نیز در مدار قرار خواهد گرفت، بیان داشت: از سرمایه گذار این پروژه خواستیم تا در کنار این نیروگاه، پروژه 500 مگاواتی جدیدی را هم توسعه دهد که باید پیگیری های آن انجام شود.

اسلامی از نیروگاه زباله سوز نوشهر بعنوان محور دوم که مجددا مورد بازدید قرار گرفت یاد کرد و گفت: با توجه به این که همه تجهیزات این پروژه فراهم شده است؛ امیدواریم شاهد بهره برداری از اولین نیروگاه تولید برق از زباله در استان باشیم.

وی از کنارگذرها و کمربندی ها به عنوان سومین محور در سفر به غرب استان اشاره کرد که مورد بازدید قرار گرفت و افزود: موانع این پروژه ها در راستای گره گشایی از ترافیک رفع شد و از برخی پروژه های بیمارستانی نیز در این سفر بازدید شد.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =