۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵
حق این پرسپولیس یک ملی‌پوش نیست!

کارلوس کی‌روش در اولین اردوی بعد از جام جهانی تنها یک پرسپولیسی به اردو دعوت کرد و استدلالش هم این بود که سعی کرده جوان‌هایی را در ترکیب استفاده کند که در جام جهانی فرصت بازی نداشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس نه تنها تیم موفق لیگ و قهرمان دو ساله آن است که در آسیا هم تیم بزرگ و پرقدرت الدحیل را حذف کرد و حالا در جمع 4 تیم برتر قاره است، آن هم برای دومین سال متوالی. پرسپولیس اگر آن طور که کارلوس کی روش در حضورش در 90 گفت خیلی از ملی پوشانش از این تیم رفته اند و حالا دارند در تیم های اروپایی بازی می کنند اما سهمیه پرسپولیسی محسوب می شوند ، اما هنوز هم در تیمش بازی کنانی دارد که می توانند در میان دعوت شده ها به تیم ملی باشند. 

بازیکنی مثل علی علیپور در شرایطی که شاید شانس زیادی برای ماندن در اردوها را نداشته باشد ، حداقل حقش این است که در اردوها باشد. 

کمال کامیابی نیا اگرچه در روز بازی با الدحیل خشن بازی کرد اما موثر بود. به او باید بازیکنی مثل عالی شاه را اضافه کرد که البته روز به روز بهتر می شود. نورالهی هم گام به گام به تیم ملی خود را نزدیک تر می کند. حالا اگر از نظر کی روش دیگر سید جلال نمی تواند جایی در برنامه تاکتیکی اش داشته باشد ، شاید حالا که سرمربی در ایران است ، بازی ها را دارد می بیند ، احتمالا تعداد پرسپولیسی ها هم بیشتر می شود و دیگر سهمیه قرمزها در اردوها فقط یک یار نخواهد بود.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =