تسنیم نوشت: به دنبال عدم ابلاغ میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۹۷، افزایش حقوق بازنشستگان در فیش حقوقی فروردین ماه اعمال نشد. بازنشستگان بعد از ابلاغ این مصوبه، مابه التفاوت فروردین ماه را در ماه های بعدی دریافت خواهند کرد.

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بدون هیچ گونه افزایشی نسبت به سال گذشته پرداخت شد. در فیش حقوقی بخشی از بازنشستگان اطلاعیه کوتاهی در این خصوص بدین شرح درج شده است که "مشترک محترم، حقوق و مزایای فروردین ماه 97 جنابعالی بدون هیچ گونه افزایشی پرداخت شده است. به اطلاع می رساند میزان افزایش حقوق و مزایای بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران در سال 97 توسط هیئت محترم وزیران تعیین و تصویب می گردد که به محض ابلاغ آن، نسبت به افزایش حقوق و مزایای جنابعالی و محاسبه و پرداخت طلب آن از ابتدای سال جاری پس از تأمین اعتبار از سوی دولت محترم اقدام خواهد شد. "

پیش از این علی ربیعی وزیر کار در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان کشور گفته بود که "میزان افزایش حقوق برای سال 97 به میزان 19.5 درصد است که پس از ابلاغ در فیش های حقوقی بازنشتگان لحاظ می شود. در صورتی که این افزایش در فروردین ماه اعمال نشود، ماه به التفاوت آن در ماههای بعد انجام خواهد شد."

سال گذشته نیز میزان افزایش حقوق بازنشستگان و حداقلی بگیران تامین اجتماعی تا 14.5 درصد تعیین شد و برای سایر سطوح نیز رشد 12.5 درصدی حقوق به تصویب رسید. دولت افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را در اردیبهشت ماه به تصویب رساند که از همان ماه اعمال شد؛ پرداخت ما به التفاوت فروردین ماه نیز در پایان خرداد صورت گرفت.

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
    0 0
    همش وعده سر خرمن. لااقل با دیوان عدالت اجتماعی هماهنگ باشید اونکه بعداز چندین سال مرده بوده حالا بهوش اومده که حق شما نبوده و کسر کنند. از بهوش اومدن دیوان عدالت اداری حتمن مطلع باشید.