۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۱

جانشین فرمانده انتظامی استان از طراحی کلاه طلایی 5 ستاره مخصوص پلیس های افتخاری و تحویل به آنها تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ حسین حسین زاده در حاشیه همایش سفیران ایمنی اظهار داشت: در فرهنگ دینی و ملی ما، آن چیزی که در مالکیت ماست تنها از آن ما نیست بلکه متعلق به خداست و در دست ما امانت هستند.

وی در ادامه افزود: کسانی که در تصادفات بی احتیاطی می کنند و دچار مشکل می شوند حق ندارند با خود این گونه رفتار کنند چرا که در حقیقت با بی احتیاطی خود، حقوق دیگران را به خطر می اندازند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از دید پلیس، قانون باید با نهایت هوشمندی، دقت و ظرافت اجرا شود اما اگر تخلفات رانندگی توسط مردم به یکدیگر تذکر داده شود قطعاً مؤثرتر خواهد بود هرچند که یک شهروند بگوید به شما ربطی ندارد اما باید این کار را انجام دهیم به خاطر اینکه به اصلاح جامعه کمک می کنیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: معتقد هستیم که سخن یک متخصص در امر پزشکی یا یک پیشکسوت ورزشی با آن سابقه ارزنده یا یک هنرمند یا فردی که در اقتصاد و تجارت فعال است می تواند برای مردم تاثیر گذار باشد و امروز چنین افرادی در راستای فرهنگ سازی ترافیک وارد میدان شدند که صمیمانه از آنها تشکر می کنیم که وقت مهم و ارزشمند خود را به این کار اختصاص می دهند.

وی از طراحی کلاه طلایی 5 ستاره مخصوص پلیس های افتخاری خبر داد و گفت: تا یکی دو هفته دیگر این کلاه ها با نهایت افتخار و در کمال احترام به چهره های مشهور از قشر هنرمندان، ورزشکاران و برخی مسئولان استانی و همه کسانی که قرار است با پلیس در راستای موضوع آموزش و پیشگیری از تخلفات راهنمائی و رانندگی در قالب پلیس افتخاری همکاری کنند تقدیم خواهد شد.

سرهنگ حسین زاده تاکید کرد: مجموعه هایی که در حال حاضر در این بخش با آن ها همکاری داریم همه بدون استثناء دغدغه اجتماعی دارند و تلاش می کنند که حوادث ترافیکی را به حداقل برسانند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مطمئناً این حرکت، سرآغاز یک تلاش موفق در آینده است اذعان کرد: برنامه هایی نظیر همایش سفیران ایمنی که به فرهنگ سازی قوانین راهنمائی و رانندگی در بین دانش آموزان پرداخته ، نه تنها به امنیت امروز جامعه کمک می کند بلکه باعث شکل گیری شخصیتی قانون مدار برای فرزندان ما می شود که در آینده امنیت جامعه را افزایش خواهند داد.

سرهنگ حسین زاده اعلام کرد: موضوع ترویج قانون مداری و فرهنگ سازی ایمنی برای پلیس بسیار حائز اهمیت است و از دست اندرکاران این چنین برنامه هایی که سازمان های مردم نهاد هستند صمیمانه تشکر می کنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =