کسب عنوان ستاره ارتباطی استانی توسط روابط عمومی  توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری

دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری در پنجمین جشنواره «ستارگان روابط عمومی ایران» موفق به کسب عنوان ستاره ارتباطی استانی شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را دریافت کرد.

بیژنی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروي برق استان در اين باره گفت : جشنواره ستارگان روابط عمومي هرساله به مناسبت ۲۷ ارديبهشت ماه روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي، برگزار مي گرددو در اين جشنواره ،شرکت کنندگان بعد از معرفي موضوع جشنواره، نسبت به ارسال مستندات خود اقدام مي نمايند.

ایشان در ادامه این خبر افزود : جشنواره امسال با موضوع « افکار عمومی» در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد که دفتر روابط عمومی این شرکت با ارسال مستندات به این جشنواره و بررسي آن توسط هيئت داوران ، عنوان ستاره ارتباطي استاني را در سطح کشورکسب کرد.

 بیژنی ضمن تبریک این موفقیت به همه کارکنان شرکت، رسالت اصلی روابط عمومي را آگاهي بخشي و خدمت رساني به جامعه دانست و روابط عمومي ها را پل ارتباطي مردم و سازمانها معرفي کرد که از يک طرف درخواست هاي مردمي وكاركنان را در سازمان منعكس نموده واز طرف ديگر مردم را از اقدامات و سياست گذاري هاي سازمان آگاه مي سازند.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =