ناظر شورای اسلامی در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: تکریم ارباب رجوع و داشتن رویکردی انسان محور در سازمان آرامستان‌ها به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: فرج الله ایلیات در بازدید از آرامستان های بهشت سکینه (س) و بهشت علی (ع)، اقدامات انجام شده در دوره های گذشته سازمان مدیریت آرامستان ها را مطلوب توصیف کرد و افزود: با این وجود در دوره فعلی علاوه بر انجام اقدامات شایسته، شاهد شکل بهتری از تکریم ارباب رجوع هستیم که این موضوع جای قدردانی دارد.

وی توجه به پرسنل و انسان محور شدن عملکردِ سازمان را از دیگر تغییرات ایجاد شده برشمرد و گفت: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

ایلیات جمع آوری آب های سطحی در آرامستان بهشت سکینه (س)، آبیاری قطره ای فضای سبز، توجه به زیبایی شناسی و نگهداری از اماکن موجود را از دیگر اقداماتِ موثر سازمان مدیریت آرامستان ها عنوان کرد.

شرایط وقف در سازمان آرامستان مهیا شود
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان این که شرایط وقف برای خیرین و شهروندانی که این عمل خداپسند را می خواهند انجام دهند باید مهیا باشد، تاکید کرد: فراهم کردن چنین شرایطی از منظر اقتصادی هم می تواند کمک حال سازمان باشد، امیدوارم این موضوع به صورت جدی در دستور کار مجموعه قرار گیرد.

بهره برداری از آرامستان بهشت علی (ع)، شهریور ماه
ایلیات در ادامه به افتتاح ادامه بزرگراه شهید همت (بزرگراه شمالی) در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: پس از افتتاح این بزرگراه فاصله بهشت سکینه (س) تا تهران به کمتر از 10 دقیقه خواهد رسید که این امکان برای تهرانی ها به وجود می آید که متوفیان خود را در این آرامستان دفن کنند.

به گفته ایلیات؛ شهرداری کرج باید این آمادگی را داشته باشد تا آرامستان جامع استان را هر چه سریع تر به بهره برداری برساند.
وی با بیان اینکه عملیات عمرانی در آرامستان جامع البرز پیشرفت خوبی داشته است، عنوان کرد: آرامستان جامع تا شهریور ماه آماده بهره برداری خواهد شد.

این عضو شورا ادامه داد: با توجه به این که آرامستان بهشت علی (ع) یکی از بزرگترین آرامستان های کشور به شمار می رود باید آمادگی پذیرش متوفیان از تمام شهرهای استان وجود داشته باشد به همین علت سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی و افتتاح آن امری کاملا ضروری است.

ایلیات ضمن قدردانی از تمام مدیرانی که برای احداث آرامستان جامع البرز تلاش کرده اند، گفت: امیدوارم این پروژه مهم هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج؛ خدمات رسانی در آرامستان جامع استان البرز از اواخر خرداد ماه سال جاری با پذیرش متوفیان آغاز خواهد شد.

حمیدرضا عسگری در این بازدید با اشاره به افتتاح رسمی آرامستان بهشت علی (ع) در شهریور ماه، گفت: این در حالی است که خدمات رسانی به شهروندان در آرامستان جامع استان نیز با پذیرش متوفیان از اواخر خرداد ماه آغاز می شود.

عسگری ضمن ارایه گزارش از عملکرد سازمان؛ به اقدامات صورت گرفته اشازه کرد و یادآور شد: گسترش و توسعه فضای سبز، بهره گیری از راهکارهای نوین در کاهش هزینه های سازمان، فراهم آوردن شرایط مناسب برای رفاه خانواده ها، ایجاد گلخانه و باغ پرنده از اقداماتی است که در هفته های گذشته با کمک مجموعه مدیریت آرامستان ها انجام شده است.

به گفته عسگری؛ ایجاد نمازخانه، کاورِ آبخوری ها، پوشش دوربینی در تمامی قطعات و ورودی ها و تغییر گونه درختان به گونه های مقاوم و کم آب، از دیگر اقدامات انجام گرفته این سازمان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =