مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دنبال ایجاد یک تیم فوتبال پیشکسوتان در قالب کارمندان هستیم که با برنامه ریزی انجام شده برای اولین بار می خواهیم مسابقات پیشکسوتان استان اصفهان شویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان جهانگیر کریمیان ظهار داشت: در سال جاری اقدام به برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی برای کارمندان زن و مرد علوم پزشکی اصفهان در یازده رشته کردیم.

وی بیان داشت: این المپیاد در پنج رشته همگانی برای زنان و شش رشته همگانی برای کارمندان مرد برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از مشارکت خوب کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این دوره از المپیاد خبر داد و افزود: همچنین برای نخستین بار مسابقات فوتسال پیشکسوتان جام رمضان و والیبال پیشکسوتان به صورت همزمان برای کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

وی از ۱۶ تیم فوتسال و ۱۰ تیم والیبال با ۲۷۰ نفر شرکت کننده خبر داد و افزود: امسال کلاسهای ورزشی ویژه فرزندان و کارکنان دختر و پسر را برنامه ریزی کردیم.

استقبال ۸۵۰ نفری از اجرای طرح های ورزشی در تابستان

کریمیان گفت: در تابستان امسال همچون سالهای گذشته اقدام به اجرای طرح‌های ورزشی، فرهنگی برای اوقات فراغت فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها کردیم که با استقبالی بیش از ۸۵۰ نفر روبرو شدیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تلاش کرده است زمینه ای برای تفریحات سالم کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فرزندان آنها فراهم سازد، افزود: پرداختن به ورزش در کنار امور دیگر چون تحصیل علم و پژوهش از اولویت های اول دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است که در همین راستا این دانشگاه برای این امر مجهز به یک سالن ورزشی شامل زمین های والیبال، بسکتبال، بدمنیتون، تنیس روی میز، ایروبیک و بدن سازی شده است.

وی افزود: این دانشگاه دارای یک استخر ۵۰ متری است که خانواده بزرگ دانشگاه در ساعات مختلف از آن استفاده می‌کنند.

برگزاری مسابقات پیشکسوتان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

وی از یک زمین چمن بسیار بزرگ و دو تا زمین چمن مصنوعی و زمین تنس خاکی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به امکانات و ابزارهایی که در اختیار داریم بدنبال ایجاد یک تیم فوتبال پیشکسوتان در قالب کارمندان هستیم که با برنامه ریزی انجام شده برای اولین بار می خواهیم مسابقات پیشکسوتان استان اصفهان شویم.

وی از برگزاری کلاس های ورزشی برای دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد و افزود: به منظور شرکت در المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور که امسال در تبریز برگزار می شود، این دانشگاه در ۱۲ رشته ورزشی از جمله شطرنج، کشتی، شنا، بدمینتون، دو میدانی، کاراته، تکواندو، فوتبال، والیبال، بسکتبال، تیراندازی و تنیس روی میز شرکت می‌کنند.

برپایی پیاده روی بزرگ خانواده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در شهریورماه

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از استارت جشنواره ورزشی قهرمانی کارمندان واعضای هیئت علمی برای امسال خبر داد و بیان داشت: در جشنواره ورزشی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات رشته های مختلف ورزشی اعم از فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، شنا، آمادگی جسمانی، بدنسازی، تنیس روی میز، تیراندازی، برگزار می‌شود.

عضو هیئت علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانواده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در هر فصل از دیگر تفریحات سالمی است که برای کارکنان برگزار می شود، گفت: در هر سال ۴ دوره پیاده روی بزرگ خانواده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود به طوری که در هر فصل این برنامه را داریم.

وی بیان داشت: در همین راستا در آخر شهریور ماه پیاده روی خانوادگی بزرگ دانشگاه برگزار می شود.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مجهز به ۳۲ تیم فوتبال و ۲۴ تیم والیبال است

کریمیان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای ۳۲ تیم فوتبال از مراکز مختلف آموزشی بیمارستان‌ها، شبکه‌ها و ۲۴ تیم والیبال مردان است، بیان داشت: نزدیک به سه ماه است مسابقات فوتبال و والیبال در سطح دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.

وی از برگزاری مسابقات ورزش همگانی سراسر کشور برای دانشجویان دختر و پسر در شش ماه دوم امسال برگزار خبر داد و افزود: در برنامه های مسابقات ورزش های همگانی منطقه ای شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، یزد، کاشان و شهرکرد که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اصفهان مقام اول را کسب کرد.

کریمیان همچنین از مقام اول دانشگاه علو م پزشکی اصفهان در سومین دوره المپیاد ورزش همگانی سراسر کشور در خزرآباد ساری خبر داد گفت: در کارگاه اموزشی سه روزه منطقه مرکزی کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد، کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مدرس این کارگاه بودند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =