۰ نفر
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

بعد از موفقیت کتاب " پاریس جشن بی کران: انتشارات کتاب خورشید باز هم سراغ همینگوی رفت. این بار کتابی درباره زندگی این نویسنده محبوب آمریکایی به نام " همینگوی".

به گزارش خبرآنلاین ، کتاب " همینگوی" نوشته "فرناندا پی وانو" نویسنده ایتالیایی و ترجمه رضا قیصریه زندگی نامه ایست که نه بر روزشمار زندگی همینگوی، بلکه بر پایه مدارک معتبر و نامه های دیده نشده او استوار شده است.بر مبنای یادها و احساس ها و هیجان ها؛ از جنگ ها تا عشق ها، از دوستی ها تا کتاب ها، از جایزه نوبل تا شکار بزرگ در آفریقا.....
این کتاب چندین سال قبل توسط نشرنقره منتشر شده بود. شهرام شاه شهید، مدیر فروش انتشارات کتاب خورشید، در این باره می گوید: بعد از انتشار موفق کتاب پاریس جشن بیکران و کتاب تپه های سبز آفریقا از ارنست همینگوی، جای خالی کتاب زندگینامه ارنست همینگوی، نوشته فرناندا پی وانو با ترجمه دکتر رضا قیصریه که سالهای دور توسط نشر دیگری منتشر شده بود را در کتابفروشی ها حس کردیم و تصمیم بر انتشار آن گرفتیم.

همینگوی
این کتاب با ترجمه رضا قیصریه در 302 صفحه و با قیمت 30000 تومان به تازگی به بازار آمده است. شایان ذکر اشت که چاپ چهارم کتاب " تپه های سبز آفریقا " نوشته ارنست همینگوی نیز همزمان با این کتاب به بازار آمده است.
قسمتی از کتاب: بیدار که می شد آواز می خواند. شب خودکشی هم قبل از خوابیدن آواز خواند. آن شب به چه اندیشیده بود؟ شاید با وحشت به ماموران اف. بی. آی، که به خاطر دخالت هایش در امور نظامی تعقیبش می کردند.
یا شاید به عشاق گمشده ای اندیشیده بود که دیگر نمی توانست داشته باشد، به همسر نازنین دوران جوانی، به همسر ثروتمند زمان بلوغ، به همسر متکبر رقاب جو، به همسر فروتن و زیرک اواخر عمر، به پرستار اوان جوانی ...
به آن دختر ونیزی اشرافزده یا به دوستان باوفای رخت بربسته ای که او را نویسنده کرده بودند.....

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =