معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در پایان این نشست ۳ جلد کتاب به سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و همراهان وی اهدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تأکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی رشت، گفت: بیش از ۱۵ سال از آغاز عملیات احداث این پروژه می گذرد؛ این کتابخانه در صورت تکمیل بخشی از نیازهای مطالعاتی در استان را تامین می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، پریسا کرمی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان در دیدار با علی اصغر جمشید نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در خصوص وضعیت کتابخانه مرکزی شهر رشت گفتگو کرد.

کرمی در این دیدار با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه در حال احداث کتابخانه مرکزی اظهار داشت: مدت زیادی از آغاز عملیات احداث این پروژه می گذرد؛ کتابخانه مرکزی شهر رشت به عنوان مهمترین کتابخانه عمومی شمال کشور در صورت تکمیل و بهره برداری، بخشی از نیازهای مطالعاتی در استان را تامین خواهد کرد.

کرمی با بیان اینکه پیگیریهای بسیاری برای تعیین تکلیف این پروژه فرهنگی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان انجام شده، خاطرنشان کرد: علیرغم این پیگیری ها و تصویب بودجه برای تکمیل مهمترین کتابخانه عمومی استان، اعتبار تخصیص یافته بدین منظور بسیار ناچیز بوده و به هیچ وجه تامین کننده نیاز ها در این خصوص نیست.

وی یکی از مهمترین وظایف اداره کل کتابخانه های عمومی استان را پیگیری تکمیل این کتابخانه و تامین نیازهای مراجعین کتابخانه های شهر رشت عنوان کرد و گفت: در این خصوص با برخی از نهادهای غیردولتی نیز مذاکراتی صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت کتابخانه های عمومی در رشد فکری جامعه بر لزوم تامین زیرساخت های مناسب در این حوزه تأکید کرد.

علی اصغر جمشید نژاد با اشاره به طولانی شدن روند تکمیل کتابخانه مرکزی رشت، خاطرنشان کرد: کتابخانه مرکزی رشت با وجود اهمیت و نقش ویژه آن در تأمین فضای مطالعاتی در شهر رشت، در دوره های مختلف مغفول مانده و تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف و ادامه روند توسعه زیرساخت ها در استان تاکید و آن را هنر مدیریت صحیح در زمان بحران دانست.

در ادامه این نشست مجتبی رمضانی، معاون اداری و مالی و پدرام پورکریم، مسئول بودجه و منابع درآمدی اداره کل کتابخانه های عمومی استان در خصوص ویژگی های این پروژه فرهنگی، نیازها و جزئیات آن گزارشی ارائه دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در پایان این نشست ۳ جلد کتاب به سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان و همراهان وی اهدا کرد.

لزوم رسیدگی به وضعیت پروژه کتابخانه مرکزی رشت

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =