اتوبوس‌های زنجان برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود

شهردار زنجان در نشست تخصصی معلولان که با حضور استاندار زنجان و همزمان با هفته تامین اجتماعی در کارخانه کبریت زنجان برگزار شد با اشاره به اینکه معلولیت جزوی از طبیعت و جامعه است؛ گفت : در زمان شکل‌گیری فضاهای شهری توجه مسؤولان به این بحث بسیار ضروری است؛ همچنان که به سایر اقشار جامعه نیز در این حوزه توجه داریم.

به گزارش خبرآنلاین،مسیح‌اله معصومی با اشاره به اینکه در حوزه شهرسازی یک سری ابلاغیه‌های از سوی شهرداری صورت گرفته است؛ بیان کرد: در کشورهای دیگر برای مثال مالزی برخی از صندلی‌ها در اتوبوس برای معلولان طراحی شده است در حالی که ما در ناوگان اتوبوسرانی چنین چیزی را نداریم.

وی به برنامه شهرداری در حوزه بهسازی معابر نیز اشاره کرد و گفت: حتی ما به بخش اتوبوسرانی نیز تاکید کرده‌ایم که تعدادی از اتوبوس‌ها را برای معلولان مناسب‌سازی کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بازارچه در خیابان نواب صفوی بیان کرد: ما آمادگی اختصاص لاینی از این بازارچه را به معلولان داریم؛ البته به شرطی که خودشان استفاده کنند نه اینکه به کسی دیگر اجاره داده شود.

وی گفت: همجنین در پارک بانوان نیز چون یک پارک اختصاصی است؛ آمادگی این امر را داریم که یک تعداد غرفه به بانوان اختصاص دهیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =