دختران ایران بر بام فوتسال آسیا ایستادند.

فاطمه پاقلعه نژاد: تیم ملی فوتسال دختران ایران امروز عصر توانست برای دومین دوره پیاپی قهرمان جام ملت های آسیا شود. به مناسبت این قهرمانی غرور آفرین، فاطمه پاقلعه نژاد در یادداشتی به این موفقیت بزرگ پرداخته.موفقیتی که از دل محرومیت و تبعیض به دست آمده:

"سال‌هاست نادیده گرفته می‌شوند و کار خودشان را می‌کنند؛ سال‌هاست محدودیت دارند و کار خودشان را می‌کنند؛
سال‌هاست برایشان حاشیه می‌تراشند و محدودیت‌ها را بیشتر می‌کنند و باز کار خودشان را پیش می‌برند...

این ها دختران این سرزمین هستند؛ از همین مرز و بوم؛ با غیرت ایرانی می‌جنگند و جلو می‌روند و بر قله آسیا می‌ایستند. برای آن ها چه فرقی می‌کند که رسانه ملی توجهی به مسابقه فینال جام ملت‌های آسیا ندارد و‌ نادیده‌شان می‌گیرد؟ که درست زمانی که همه فوتبال‌دوستان پیگیر نتیجه این مسابقه هستند از شبکه تخصصی ورزشش هاکی روی یخ پخش می‌کند!

آن ها به دنبال یک هدف هستند و به آن می‌رسند؛ اتفاقا این تلویزیون است که به زودی باید برای پخش مسابقات آنها دست‌وپا بزند. مسابقاتی که قطعا از هاکی روی یخ که هیچ، از بعضی مسابقات لیگ برتر فوتبال‌مان هم جذاب‌تر هستند و مخاطب بیشتری دارند. 

حالا یک بار دیگر و با شکست ژاپن این دخترها، این شیرزنان، بر قله آسیا ایستادند تا نشان دهند نه محدودیت‌ها جلودارشان هستند نه نداشتن پخش تلویزیونی! آنها می‌تازند تا نشان دهند حق‌شان بیش از این حرف‌هاست و با پشتکار و غیرت این حق را پس خواهند گرفت. "

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =